Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę, że to dobry tytuł, by zapytać o coś innego.

Co to za "patent? :shock:

patent.jpg

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest rura doprowadzająca powietrze do kompresora NIVO. Widziałem jeszcze takie patenty że na początku tej rury dokładany był filterek paliwa ?


Widzę , że ściągnąłeś zderzak?

Zwróć uwagę na dwa punkty.....

Pierwszy będzie dotyczył zabezpieczenia przed przetarciem a w późniejszym terminie przed korozją...

Jest to łączenie pomiędzy błotnikiem a zderzakiem

Drugi punkt to klejona część zderzaka do plastikowych prowadnic. To klejenie ma miejsce zaraz przy kole , czyli koniec zderzaka. U mnie tego nie było tak więc mogę domniemać, że ktoś tu już grzebał.... :twisted:





D55VkFQM


Aby zapobiec ścieraniu się lakieru pomiędzy poszyciem tylnego zderzaka (3) a ramą boczną (1), w obszarze niewidocznego połączenia należy nakleić folię ochronną (2) i (4).


Folia ochronna (2) to część ukształtowana, folia ochronna (4) to pasek foliowy (odniesienie do źródła BMW Parts Department).


Uwaga dotycząca instalacji:

Podczas klejenia folia ochronna nie może wystawać poza krawędź (5) ramy bocznej (1)







1VnXiYMGvI


1VnXcORlt2


1VnXXVBzdh


1VnXdjKto3


1VnXhxGwDk


1VnXR4gBbR


1VnXRjipFG


Notatka:

Klej nie może być nakładany w obszarze (A).

(A) = 10 mm

Klej nakładać tylko w obszarze (B).

(B) = 10 mm





Nałóż warstwę kleju (szerokość 10 mm, grubość 8 mm) blisko końca mocowania (1). Notatka:

Użyj kleju do szyb .

Nie umieszczaj pojazdu w myjni samochodowej przez następne 48 godzin.




Wciśnij nakładkę zderzaka na mocowanie.

Zmontuj pojazd.

Zetrzyj nadmiar kleju (1) w dół i wypełnij szczelinę (2).







  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki Burza1234 :cool2:

Tę rdzę między zderzakiem a karoserią zauważyłem.

Zderzak będę jeszcze raz zdejmował. I nie tylko jego. Czekam na nowe części. Z tą folią świetny pomysł! Oczywiście rdzę trzeba usunąć i zabezpieczyć antykorozyjnymi środkami.

Miałem starsze modele BMW. Teraz ewidentnie widać, że nowe modele są wyłącznie dla pierwszych właścicieli. A będzie jeszcze gorzej. :(


Ps.Moje auto jest po przejściach. :cry: Jest chyba całe przekopane, malowane i szpachlowane, co już widać na zdjęciu.

Poprawek czeka mnie co niemiara. Na razie czytam wszystko o efkach. :wink:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co to za plastikowa część? Raczej z wnętrza.

Od wewnętrznej strony widnieje nr. RH 9918011504

7259464

25220010


Z6.jpg


Z4.jpg


Z5.jpg

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.