Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie


Jak w temacie i w linku będzie można zobaczyć, moje e90 z silnikiem n47 padło.


Kupiłem i palił jechał ale przestał.

Chyba sie zagrzał i zgasł, zaczął hałasować i nie chciał zapalić.

Nie chciał odpalić ponownie aż był zimny. Ponieważ bateria była padnięta czekało kilka dni po lawecie na włożenie jej znów do auta.

Dziś odpaliłem.

Dźwięk jest straszny i dymi. Mocy brak- chyba nawet się nie odepchnie z podjazdu.

Wcześniej czyli po zakupie nie chciał wkręcić się na obroty powyżej 3400

Później przy spadku obrotów do 1500 szarpało. Aż zaniemówił.

Proszę o rady czy ktoś się z tym już spotkał.

Przewiduję kompletną odbudowę jednak nigdy tego nie robiłem jeszcze.

Jutro sprawdzę jaka ilość i jakich błędów.

Co do mechanika- jak na standardy angielskie i ich ceny wolę zakupić choćby cały osprzęt warsztatowy niż płacić angielskim „Januszom” po 700PLN za godzinę i wrócić do nich za kilka tygodni bo coś nie działa.


Pod linkiem filmik z dziś:



Za wszelkie błędy przepraszam.

Na te chwilę mam INPA ale za kilka dni będę miał ISTA+ zabrakło miejsca na dysku aby to rozpakować i zainstalować.


Z góry dziękuję za wszelką pomoc.


Ps


Kałuża oleju pod silnikiem - to uszczelka pod podstawą filtra oleju była zmieniana i pozostałości poprzedniego właściciela

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.