Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

niedawno nabyłem F15 30D rocznik 2015 przebieg 200K, jako ze naczytalem się strasznych rzeczy o tych klapach wirowych to profilaktycznie zdjąłem kolektor żeby je sprawdzić i szczerze mówiąc nie widzę żadnych problemów, klapy trzymają się ładnie, jak sie uprę i przytrzymam cięgno i poruszam klapką to może znajdę jakiś minimalny luz ale naprawdę to i pewnie w nowych taki mini ruch by był, generalnie wygląda to OK. I teraz pytanie czy warto w tej sytuacji wymieniać lub regenerować kolektor ? zawsze to jakiś grosz do wydania, a ja tu nie widzę uszkodzeń w tych klapach a jak wiadomo nadgorliwość nie zawsze popłaca, przy okazji oczywiście wszystko wyczyszczę i zajrzę do EGR ale nagaru tez nie ma jakoś dużo.


Będę wdzięczny za podpowiedź bardziej doświadczonych użytkowników.

Opublikowano

Dodatkowe pytanie, co sądzicie o takim wynalazku, niby wzmacniane kolektory po regeneracji, teoretycznie miałbym spokój pewnie do końca eksploatacji, ale wciąż nie wiem czy w ogole warto coś robić. Zauwazylem ze cięgno na końcu ma jednak jakiś luz, ale wciąż nie wydaje mi się ze to jakaś tragedia.

https://allegro.pl/oferta/wzmocniony-kolektor-ssacy-bmw-3-0d-n57-11617811909-9416742300

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.