Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


czy jest ktoś tutaj na forum, lub znacie kogoś, kto zakoduje mi licznik i zmieni tarcze tak aby prędkościomierz pokazywał wartość wyższą niż 250km/h? Jeżdżę na co dzień troszeczkę porobioną e39 4.4 v8 w 6 biegowym manulu i denerwuje mnie to że na niemieckiej autostradzie skala prędkości kończy się na "h" (przy tym znaczku km/h) :)

Niby pierdoła i nie codziennie zamyka się licznik ale jeżeli można to zakodować to czemu by nie.


olx przejrzane, na ebay patrzyłem (są tam same tarcze do 300km/h na zasadzie "wsadź bez kodowania") aliexpress przejrzałem, no i skorzystałem z opcji szukaj na forum - nic nie ma.


edit: wiem, że można wsadzić liczniki z 4.6is z X'a ale trochę druciarstwo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobi ci to każdy z pasoftem, po wejściu w recording.

Screenshot-2021-05-12-07-06-05-606-com-miui-gallery.jpg

To co zaznaczyłem musisz zmienić (speed imp. drugiego parametru nie ruszaj). Porównaj tarcze: jak na nowych masz 130km/h w miejscu gdzie na starych 100km/h to liczbę z okienka podziel na 130 a następnie pomnóż przez 100 i powinno być ok. Przejedź się z GPS i ewentualnie skoryguj, pamiętając o tym że licznik musi delikatnie zawyżać. Powodzenia przy ściąganiu wskazówek :mad2: (musisz trzymać za oś silniczka, do wskazówki ekonomizera najlepiej zamówić ściągacz)

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ogarnięte! Finalnie kupiłem zegary z angola X5 4.6is , wsadziłem tarczkę Europe „M5” i jest gitarka, wszystko działa nawet temperatura oleju :),


zegary.jpg

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Powiesz skąd masz tarcze też mam zegary z 4.6is anglika i chciałem zmienić. I drugie pytanie kto ci robił kodowanie byłbyś w stanie udostępnić wsad eprom żebym mógł przekodowac swój licznik aktualnie wgrałem wsad że starego licznika bo źle pokazywało stan piwa i obrotomierz ewentualnie podpowiesz jak to ogarnąć
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć!


Przepraszam, że tak późno odpowiadam :) raczej już do Ciebie to nie dotrze, ale dla potomnych zostawiam informację;


Tarcze kupiłem MoMana na allegro. Licznik zakodowałem poprzez Perfect Toolbox, przy prędkości wspomagałem się DRAGy a co do temperatury oleju kupiłem czujnik który wkręciłem w miskę.


Ogólnie projekt był gruby, szpera z m5 (pozdrawiam Michała ze Strykowa), zaciski 6 tłok z maseratti, ori 2tlg BBSy 18" lecz w nocy pijany typ bez świateł wyleciał mi z krzyżówki i...tak skończyła porobiona ori 4.4 v8 z 6b manualem.


PS: 6 bieg odcinała pod 290 km/h :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.