Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, ostatnio zauwazyłem że nie działa mi multifunkcja w kierownicy więc postanwiłem że zdejmę i zobaczę czy tam wszystko jest OK, odpiąłem aku zdjąłem koło kierwonicy wszystkie przewody/wtyczki wyglądały OK, więc zakładam spowrotem, podpinam aku, a tu rozrusznik nie chce kręcić elektronika w całej aucie działa jak powinna wchodzi na zapłon kontrolki sie zapalają, swiątła również działają, tylko ani razu nie chce zakręcić pomyślałem ze aku może słaby ale podładowałem go 2 godziny i dalej nic. podłaczyłem INPE

błedy na silniku mam następujące:

256 luftmassenmesser,

5590 DrallKlappe,

7685 Badienteil Fahrgeschwindigkeitsregelung,

7669 Elektronische Wegfahrsperre (EWS)

błędy na module EWS:

17 Schuessel Nr.1 ungueltig wegen fahlerhaftem Passwort


pytałem na grupie na fejsie to podpowiedzano mi żeby w kodowaniu silnika wziąć nr EWS i podać go w aktywacji EWS, lecz w kodowaniu silnika nie wyświetla mi się 3 znakowy kod EWS, a aktywacja "ISN" w EWS jak klikam to się nic nie dzieję (wydaje mi się ze to przez to że mam przedliftowe obd 20 pinowe), odpalać próbowałem go 3 kluczykami żaden nie działa. Macie może jakiś pomysł co może być nie tak ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę dziwne żeby po odłączeniu akumulatora posypał się ews. Jak odkręcałeś kierownicę to nie ruszyłeś czasem anteny EWS przy stacyjce? Wejdź jeszcze inpą w silnik, potem w EWS i zrób synchronizację EWS DME.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.