Skocz do zawartości

Jake11

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 1999

Osiągnięcia Jake11

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim, Od jakiegoś zauważyłem że w ostatniej fazie hamowania (całkowitego zatrzymania auta) wydobywa się stuk z przodu, taki sam stuk wydobywa się podczas ruszania, stuk jest zawsze pojedynczy, występuje jak auto jest nie rozgrzane, jak się trochę nim pojeździ i auto się rozgrzeje problem przestaje występować, samo stuknięcie nie wydaje się być metaliczne. Sądzilem że to tarcze natomiast kilka tygodni temu były wymieniane wraz z klockami w ASO (tam żadnych dodatkowych uwag nie przekazali) a stukanie jak było tak nadal jest. Ktoś ma może jakieś sugestie co to może być ? BMW F30 320D 2017 automat napęd tylko na tylnia oś
  2. u mnie akurat tryb sport, czy wrzucenie skrzyni w tryb sport nic nie zmienia dalej mrowi
  3. A mógłbyś proszę podesłać foto poglądowe, gdzie te podkładki dokładnie zamontować ? Ciekawi mnie też kwestia ustawienia kierownicy, u mnie jest w skrajnym położeniu (wciśnięta w deskę na maxa) czy to nie ma wpływu, bo tak wprwwdzie przy pierwszych kilometrach aż tak tego nie czułem później po zmienieniu ustawienia kierwonicy dopiero bardziej
  4. Cześć, Nie dawno zakupiłem BMW f30 2017r 2.0d 190km automat, nalotu lekko ponad 60 tys, i zauważyłem że przy delikatnym przyspieszaniu w okolicy 1500-1800rpm odczuwalne są delikatne drgania na kierownicy, zastanawiam się czy przejmować się tym czy jest to normalne w tych motorach i czy jest sens zgłaszania tego do ASO, ponieważ auto jest jeszcze na gwarancji.
  5. Mam problem jak w temacie, zawsze tankuje na maxa i zazwyczaj jak mi wskazówka zbliża się do 15l jade na stacje, ostatnio zauwazyłem ze czasami (nie znalazłem do tej pory żadnej dodatkowej korelacji) ciężej mu odpalić, powyzej 20 litrów paliwa nie przypominam sobie, żeby chociaż raz tak się zdażyło, normalnie kręci myśle ze nie dłuzej jak sekund max dwie moze, a długo mam na myśli np ponad 5 sekund, nie ma róznicy czy rozgrzany czy zimny zdarzyło się tak i tak, podejrzewam tak wprawdzie dwie rzeczy: - pompa w baku - syf w baku ale może coś jeszcze warto sprawdzić czy moze ktoś wie jak diagnozować taki problem ?
  6. Problem jak w tytule, postaram się opisać jak najbardziej potrafię nie oczekuje, że mi ktoś powie co to jest ale bardziej nakieruje na odpowiednią ścieżkę diagnostyczna 1. Na początku chciałbym wykluczyć skrzynie jako że była wymieniana co prawda na używkę ale ta bardzo płynnie zmienia biegi podczas jazdy bez najmniejszych szarpnięć działa bardzo dobrze rozgrzana czy zimna chociaż dopóki mi się w aucie wszystko nie rozgrzeje jeżdżę nim jak emeryt. 2. Problem nie występuje za każdym razem tak samo, tzn zdarza się że, nie ma najmniejszego szarpnięcia raz słabe raz mocne i ciężko stwierdzić od czego to zależy. 3. Co do samego silnika podczas jazdy zawsze pracuje równo na postoju głównie pracuje równo jakby wgl był wyłączony, czasami lekko się trzęsie bardzo rzadko dosyc odczuwalnie trzęsie buda przez kilkadziesiąt sekund później wraca do normy, przy gaszeniu bardzo często zatrzęsie buda ( wspominam o tym bo znalazłem gdzieś post gdzie gość miał podobny objaw przy uszkodzonej poduszce silnika ) 4.skrzynia wymieniana wraz nowym filtrem uszczelniacza mi i olejem miesiąc temu pytałem się przed wymianą o to mechanika powiedział że jakiś luz w napędzie najprawdopodobniej to przez skrzyni. 5. Słyszałem o sytuacji że ktoś miał te same objawy w E39 też 530da padł dyfer i po wymianie problem znikł, ja u siebie w moście nie dawno zmieniałem olej to nie dopatrzyłem się najmniejszego zapocenia a zlany olej wyglądał w miarę świeżo. 6. Użytkuję skrzynie automatyczna dopiero 3 mies do tej pory jeździłem manualami, więc się na nich zbytnio nie znam ale gdzieś się doczytałem że tak ma być, ale nie sądzę bo czasami te szarpnięcie jest odczuwalna jakby w manuału na biegu gwałtownie puścić sprzęgło
  7. Cześć, zauwazyłem dzisiaj parkując, że jak obracam kierwonicą, na maxa w prawo/lewo to słychać piszczenie z przodu, nie wiem skąd dokładnie, pare mies temu wymieniałem łożyska z piastami i na logikę bym obstawiał, że słaby zamiennik (FAG), ale z tego co czytam w necie to podobno coś nie tak z układem wspomagania, może ktoś miał podobny przypadek u siebie i podpowie co to może być ?
  8. Jake11

    530d buczy na postoju

    Okazało się że brakuje jednej gumy od trzymania wydechu znalazłem na podjeździe założyłem i wszystko wróciło do normy.
  9. Jake11

    530d buczy na postoju

    Dzisiaj zauważyłem że po rozgrzaniu tylni tłumik wpada w drgania na wolnych obrotach, do tego jest dosyć luźno zamontowany, można nim swobodnie ruszac
  10. Jake11

    530d buczy na postoju

    Część, dzisiaj podczas zwykłej jazdy po mieście zauważyłem że na światłach czy postoju słychać buczenie w kabinie jak ruszam i jadę to jest OK , także wyczuwalne są wibracje na tylniej kanapie z przodu na kierownicy czy pedałach nic nie czuć, Ktoś może orientuje się co moze być przyczyną ? Dodam jeszcze że jak zgasze auto i odpalę po jakimś czasie to wszystko jest ok, pojeżdżę nim chwilę i problem powraca. e39 530d
  11. Cześć, ostatnio zauwazyłem że nie działa mi multifunkcja w kierownicy więc postanwiłem że zdejmę i zobaczę czy tam wszystko jest OK, odpiąłem aku zdjąłem koło kierwonicy wszystkie przewody/wtyczki wyglądały OK, więc zakładam spowrotem, podpinam aku, a tu rozrusznik nie chce kręcić elektronika w całej aucie działa jak powinna wchodzi na zapłon kontrolki sie zapalają, swiątła również działają, tylko ani razu nie chce zakręcić pomyślałem ze aku może słaby ale podładowałem go 2 godziny i dalej nic. podłaczyłem INPE błedy na silniku mam następujące: 256 luftmassenmesser, 5590 DrallKlappe, 7685 Badienteil Fahrgeschwindigkeitsregelung, 7669 Elektronische Wegfahrsperre (EWS) błędy na module EWS: 17 Schuessel Nr.1 ungueltig wegen fahlerhaftem Passwort pytałem na grupie na fejsie to podpowiedzano mi żeby w kodowaniu silnika wziąć nr EWS i podać go w aktywacji EWS, lecz w kodowaniu silnika nie wyświetla mi się 3 znakowy kod EWS, a aktywacja "ISN" w EWS jak klikam to się nic nie dzieję (wydaje mi się ze to przez to że mam przedliftowe obd 20 pinowe), odpalać próbowałem go 3 kluczykami żaden nie działa. Macie może jakiś pomysł co może być nie tak ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.