Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej


Przy wymianie klocków hamulcowych zauważyłem, że prawy amor skapitulował, dość mocno się pocił. Oczywiście wcześniej na stacji nic nie wyszło :mad2:

Mierzyłem wtedy także wysokość od płytek w garażu do rantu błotnika, różnica pomiędzy lewą, a prawą stroną wynosiła 1,5cm (66,5 Lewa / 65 Prawa, chyba tak to było).

Kupiłem amortyzatory Sachsa, nowe odboje z osłonami, łożyska/poduszki amortyzatorów.

Obydwa amortyzatory okazały się wybite, można było je bez problemu wcisnąć.


Wszystko poskładane... pojeździłem trochę autem. A różnica pomiędzy stronami dalej taka sama.

Opony oczywiście z dobrym ciśnieniem (nowe, założone tydzień przed wymianą amortyzatorów), sprężyny (eibach pro-kit) też siedzą na swoim miejscu w amortyzatorze.


Teraz pytanie... co oprócz sprężyny wpływa na wysokość? Jakieś wahacze? Tuleje? Co sprawdzić przed zakupem nowych sprężyn?


Tył stoi idealnie równo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawy przód w sumie najbardziej obrywa na dziurach to też siada najwięcej . Mogła się też cała buda po latach trochę skrzywić . Tak to pozostają jakieś poduszki bo podobno od x-drive są inne .
Opublikowano

Nie no, wykrzywić buda to się może w aucie po dzwonie jak źle pospawają, a nie sama z siebie, w dodatku dając różnice tylko na jednym kole.

Ale tutaj na 100% auto bezwypadkowe

Części dobierane po VIN, wszystko jak się należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.