Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW E46 z silnikiem N46 problem polega na tym że po przejechaniu około 600-700km z maximum płynu robi się minimum i zapalają się błędy DSC oraz hamulca ręcznego . Pod autem nie ma żadnych plam czy innych wycieków nie wiem co to może być dodam że mój silnik ma przejechane ponad 600 tyś kilometrów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze szukaj bo płyn ot tak sobie nie znika, postaw auto na suchym podłożu i pedałuje hamulcem na odpalonym silniku przez jakiś czas, mocno wciskaj. To samo ze sprzęgłem, gdzieś się musi pojawić, obstawiam wysprzęglik (będzie ciekło między skrzynią a sprzęgłem.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź przy lewym tylnym kole, tam z reguły gnije sztywny przewód.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.