Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wielce Czcigodnych Szwagrów,


ładna X3-ka do sprawdzenia:

http://bimmer.work/vin/042c82bf7d7059a764ac5d68be20766d7/


Będę wdzięczny gdyby ktoś z Was z "wyższym pakietem" mógł poświęcić 2 minuty i sprawdzić czy wszystko jest z nią historycznie OK. Szukamy z żoną auta od kilku tygodni do wzięcia w czerwcu. Do tej pory była 'podpałka' na X5, ale z racji (jeszcze) braku dzieci, stwierdziliśmy, że w sam raz będzie mniejszy braciszek większej lochy. Auto chciałbym wziąć na firmę (leasing) z wysokim wykupem na koniec (zabezpieczenie, gdyby jednak okazało się, że coś jest z nią nie tak w trakcie użytkowania) - ma takie podejście sens?


Z góry serdecznie dziękuję za pomoc i każdy komentarz! Udanej końcówki weekendu! :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link do ogłoszenia ?


co do wysokiego wykupy to nie ma tak kolorowo, wysoki wykup będzie możliwy przy wysokiej wpłacie początkowej, pozostawienie auta leasingodawcy po spłaceniu wszystkie rat raczej nie będzie opłacalne, nawet jeśli auto będzie wymagało jakiegoś wkładu

Edytowane przez zigi86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link do ogłoszenia ?


co do wysokiego wykupy to nie ma tak kolorowo, wysoki wykup będzie możliwy przy wysokiej wpłacie początkowej, pozostawienie auta leasingodawcy po spłaceniu wszystkie rat raczej nie będzie opłacalne, nawet jeśli auto będzie wymagało jakiegoś wkładu

 

Zigi - i jak? Miałeś chwilkę, by spojrzeć? W sobotę jedziemy ją zobaczyć i przejechać się. Aa i dzięki za info ad. wkładu, ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tej krzywdzić nie chcę, ale przy weryfikacji bardzo uważnie sprawdziłbym szczeliny.

Chyba, że na zdjęciach tak jakoś wyszła..., ale radzę być ostrożnym...

Pomiar grubości lakieru sprawdziłbym dopiero na tak zwany deser.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jesteście mocno enigmatyczni, uchylicie trochę rąbka tajemnicy? Jakie konkretnie szkody, może jakiś screen/dowód?

Przed chwilą sprawdziłem auto na HistoriaPojazdu.gov.pl - wygląda czysto.

 

2015 Rok produkcji

Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd

zarejestrowano: mazowieckie

05.11.2015

09.11.2015 Pierwsza rejestracja w Polsce

Okresowe badanie techniczne (ważne do 09.11.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WX/004/P

Odczytany stan drogomierza: 38 469 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym

gromadzimy od 2014)

26.11.2018

Okresowe badanie techniczne (ważne do 10.11.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WWL/028/P

Odczytany stan drogomierza: 108 761 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym

gromadzimy od 2014)

10.11.2020

Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej

Policja

Odczytany stan drogomierza: 111 912 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy

od 2020)

03.01.2021

1

4. Podsumowanie zdarzeń

Wygenerowanie raportu

11:24:33

20.04.2021

Właściciele (od rejestracji do

wygenerowania raportu)

5. Stan aktualny

Województwo, w którym pojazd mazowieckie

zarejestrowano

Polisa OC aktualna

Badanie techniczne aktualne

Liczba właścicieli 1

Liczba współwłaścicieli 0

Data ważności polisy OC 29.05.2021

Ostatni stan drogomierza 111 912 km

6. Dane zagraniczne

Ryzyka według CARFAX

Kradzież nie odnotowano kradzieży

http://www.historiapojazdu.gov.pl strona 2/3

Złomowanie nie odnotowano złomowania

Powypadkowy nie odnotowano wypadków ani użycia poduszki powietrznej

Uszkodzony nie odnotowano uszkodzenia pojazdu

Rozbieżność drogomierza nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza

Niedopuszczony do ruchu nie odnotowano problemu z kontrolą techniczną pojazdu ani

innych

Służył jako taxi nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda widnieje w pojeździe. Przód był robiony i zaryzykuję, że klapa tył, ale nie jestem pewny.

 

Ponta, faktycznie linie z tyłu do symetrycznych nie należą.. Oceniasz tylko wizualnie? Zastanawiam się nad wykupieniem raportu historii auta za 5dyszek przed pojechaniem tam - ma to sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że auto ma szkodę w systemie to jeszcze nie dyskwalifikuje auta, spokojnie, wykup sobie raport za 60 zł, sprawdź jaka była wysokość szkody i w jakim miejscu, zapytaj sprzdającego co wie na ten temat, może dysponuje dokumentacją z naprawy lub zdjęciami uszkodzeń ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie, jesteście mocno enigmatyczni, uchylicie trochę rąbka tajemnicy? ...

Nie.

Nie jesteśmy enigmatyczni.

Tej krzywdzić nie chcę, ale przy weryfikacji bardzo uważnie sprawdziłbym szczeliny.

Chyba, że na zdjęciach tak jakoś wyszła..., ale radzę być ostrożnym...

Pomiar grubości lakieru sprawdziłbym dopiero na tak zwany deser.

Wyraźnie napisałem, żebyś sprawdził szczeliny.

Mam to samo odczucie co Ponta, który napisał post w podobnym tonie:

Szkoda widnieje w pojeździe. Przód był robiony i zaryzykuję, że klapa tył, ale nie jestem pewny.

Przód i tył (wg tego co widzę na zdjęciach) są źle spasowane..

Jeśli był robiony na nowych częściach, lub częściach "w kolor" to zdarza się dokładnie taka sytuacja - wszystko nowe, wszystko super, ale jako całość wychodzi to średnio.

Rzuć okiem tu: - przód na All_pl -klik-klik-

czy tu: tył na All_pl -klik-klik-


Mówiłem, nie chcę krzywdzić, a że piszę to co widzę na zdjęciach - to napisałem, że trzeba sprawdzić szczeliny.

 

Jakie konkretnie szkody, może jakiś screen/dowód?

Żartujesz?

Piszemy to, co widzimy na zdjęciach i prosimy żebyś wzmógł ostrożność.

Raport nie zawsze zawiera kluczowe informacje, najważniejsza jest WERYFIKACJA.


79RHkra.jpg

Yqn6ys9.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dziękuję za odpowiedzi - doceniam i szanuję za sokole oko! :piwo:

Rozmawiałem z człowiekiem z komisu, brzmiał sensownie i uczciwie, przesłał nawet raport DNA - dołączam:

https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/eyJmbiI6ImRrcmw3cXp2ams2ci1PVE9NT1RPUEwifQ.54Tbxy4jzgfLM0AH7W4X3rdYGr9CsHE52rhKcmerPHQ/document


Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jzeli kwoty w raporcie sa prawdziwe to nie bylo to duze uszkodzenie i raczej tutaj bym samochodu nie skreslal ,lekkim problemem tutaj jest zle spasowanie elementow po tej szkodzie. Patrze sie na zdjecie nr 6 i wg mnie mamy inny kolor na klapie bagaznika i na zderzaku,lakiernik sie nie popisal.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Moim zdaniem nie jest problemem szkoda. Nie jest problemem raport. Nie jest problemem lakiernik.

PROBLEMEM jest niska jakość naprawy blacharskiej. :|

I to dużym problemem. :oops:

To auto zostawiłbym ludziom, którzy do weryfikacji stanu nadwozia posługując się wyłącznie czujnikiem grubości lakieru i raportem z internetu. :mad2:

Ludziom używającym rozumu do weryfikacji sugeruję zmianę obiektu westchnień. :|

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.