Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

przeglądając forum zauważyłem, że nierówna praca motoru N43 to dość częsta przypadłość tego silnika. Aczkolwiek zwracam się do was z pytaniem odnośnie nierównej pracy TYLKO NA ZIMNYM silniku.


Rano auto odpala zawsze tak samo dobrze, chwilę później obroty schodzą ze ssania, teoretycznie wszystko jest ok oprócz lekkiego minimalnego falowania i lekkich wibracji na wolnych obrotach. Jadąc czuć, że auto się trzęsie i wyraźnie nierówno pracuje. PO NAGRZANIU auto pracuje normalnie, ciągnie całkiem równo jakby zupełnie inne auto.


Co może być tego przyczyną ?


E92 po lifcie / 320i / N43

Po wymianie elektrozaworu ciśnienia oleju, wymianie świec i wyprogramowaniu NOXa.


Dzięki !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

po pierwsze nie ma czegoś takiego jak "wyprogramowanie" noxa w silnikach serii N43 i N53... masz po prostu włączony permanentny tryb homogeniczny, który defacto jest trybem AWARYJNYM W TYCH SILNIKACH!


nie tworzy Ci się mnóstwo adaptacji, nie jest przeprowadzana seria testów chemicznych wtryskiwaczy, wyrównywania cylindrów itp.


właśnie między innymi dlatego te silniki uchodzą za "złe" a to ich użytkownicy w rzeczywistości są źli.. przede wszystkim inpa i pełna diagnostyka. Gratuluję, bo zmarnowałeś kasę na pseudo wyprogramowanie noxa :)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Auto pracowało w dokładnie ten sam sposób przed "wyprogramowaniem" NOXa.


Znam użytkowników, którzy mają wyprogramowanego NOXa i chwalą sobie bezproblemową pracę tego silnika.

Więc oczywiste, że przyczynia się do pracy motoru, ale w tym przypadku nie jest to jednoznaczne.


Myślę, że połowa użytkowników tych silników, świadomie lub nie, jeździ z niesprawnym systemem NOX w "trybie awaryjnym", a mimo to nie każdy ma problem z silnikiem.


pozdrawiam :wink:

Opublikowano
po pierwsze nie ma czegoś takiego jak "wyprogramowanie" noxa w silnikach serii N43 i N53... masz po prostu włączony permanentny tryb homogeniczny, który defacto jest trybem AWARYJNYM W TYCH SILNIKACH!


nie tworzy Ci się mnóstwo adaptacji, nie jest przeprowadzana seria testów chemicznych wtryskiwaczy, wyrównywania cylindrów itp.


właśnie między innymi dlatego te silniki uchodzą za "złe" a to ich użytkownicy w rzeczywistości są źli.. przede wszystkim inpa i pełna diagnostyka. Gratuluję, bo zmarnowałeś kasę na pseudo wyprogramowanie noxa :)

++


Pokaż korekty długoterminowe LTFT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.