Skocz do zawartości

Chyba się wreszcie zdecydowałem :)


guziq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chyba sie wreszcie zdecydowałem i jak tylko dostane od ojca wypłate to sciagam od szwabów jakies E32.

Każdy wie że takie E32 potrafi spalic nie mało. Chciałbym zeby było w dieslu ale niestety w tym modelu ropniaka nie było. I tu moje pytanie:

Czy da rade przełozyć do tego wozu silnik 2,5 w TDS z np. BMW E34? W jakiej cenie mozna nabyc taki silniczek (w dobrym stanie) i z czym wizał by sie swap? Co na bank trzeba by przerobic? W jakiej kwocie szacunkowo bym sie zamknął?

Audi S4 Avant 2,2T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik kupie za ok. 4000zł (nie wiem czy to bedzie stan dorby czy nie dla tego moje pytanie - http://allegro.pl/item131464479_silnik_2_5_tds_omega_bmw_stan_idealny_.html). Biorąc pod uwage uniwerslizm konstrukcji (w E32 montuja te same silniki co w E34 z wyjatkiem diesli i 5,0 V12) to wszystko powinno pasować elegancko.

 

PS. To co byś proponaował zebny nie chlało jak smok? (dodam ze gaz idzie w góre cały czas, a rope zawsze mozna kupic od tirowca)

Audi S4 Avant 2,2T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Hej

 

w e38 były montowane TDS i jakoś jeździły

 

ja na Twoim miejscu jeśli chcesz jeździć 7 - wybrałbym wersję benzynową i zamontował za 4-5 tyś porządny gaz .

 

Gaz idzie w górę ( nie o 30% tylko sama akcyza zawarta w gazie o tyle wzrośnie )ale i tak po podwyżkach tankując porządny gaz na firmowych stacjach ( BP, SHELL ) - koszt 1 km przy dynamicznym silniku 3.0 l w wzwyż - wyjdzie Ci jakieś 35 gr

 

Ropa od TIROwca niekoniecznie będzie kochana przez Twojego TDSa , wystarczy , że co 10 tirowiec nie będzie uczciwy - zatankujesz jakiś szajs

 

a wtedy problemiki :mad2:

 

Jak koniecznie upierasz się przy dieslu - kup E 34 w dieslu

 

Hej

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak koniecznie upierasz się przy dieslu - kup E 34 w dieslu

przechodziło mi to przez mysl ale:

1. w 7 mam w stanadardzie 4 szyby w elektryce (musza byc wszystkie 4 - przyzwyczajenie z Focusa (jak ktos z tyłu nie zamknie szyby nie musze latac i krecic korbka)

2. prestiz troche nizszy

3. nie wiem czy dobrze patrzyłem ale w 7 w standardzie sa elektryczne fotele (kolejne przyzwyczajenie z Forda)

Audi S4 Avant 2,2T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

140km i 1700 kg ( + masa wyposazenia ) - to chyba troche za mało - to bedzie toczydło ...

 

zawsze mozna zchipowac tdsa ,ale to znow koszty ... - wiec chyba lepiej kupic jakiegos bezyniaka i zagazowac ... pozatym cena ON nie jest wcale niska , wiec czy taka przerobka jest do konca oplacalna - ja bym sie sprzeczał :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip w vtg to koszt 1600 zł jakby ktos chciał przy okazji wiedziec, ale fakt - daje to kolejne koszty.

A jesli gaz to jaki najlepiej - najlepszy stosunek cena/jakosc, i zeby silnik nie dostawał po dupie za mocno, a było wzglednie tanio? I gdzie to zrobić w poblizu Warszawy - Skierniewic (moje "miastowicha" lezy miedzy nimi)?

Audi S4 Avant 2,2T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.