Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...


Na wstępie chciałbym wszystkich powitać. Posiadam X3 G01 rok prod 2018 odebrane w czerwcu 2019. Ostatnio podczas wizyty okresowej w serwisie, komputer serwisowy wykrył że na wykończeniu jest akumulator od systemu SOS (w aucie jeszcze żadna informacja się nie pojawiła) I stąd mam pytania

1. Czy 3 lata to nie jest za krótki czas życia takiego akumulatora oraz czy jest szansa wymienić to w ramach gwarancji?

2. Jak wygląda kwestia umiejscowienia tego ustrojstwa? Gościu w serwisie stwierdził że koszt nowego aku to ok 300 zł natomiast ponoć jest "dużo zabawy" z wymianą i koszt robocizny ok 2000 zł :shock: :duh:


Spotkał się już ktoś z podobną przypadłością ?


Pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, Panowie mam identyczny problem z akumulatorem z systemu SOS w BMW X5 F15 z 2018 roku. Czy faktycznie kwalifikuje się to jako wada fabryczna i wymiana na koszt BMW?
Opublikowano
W BMW Inchcape twierdzą, że nie ma żadnej akcji serwisowej na te akumulatory i żądają sobie za wymianę 2000zł !
Opublikowano

Arturo1976 podaj proszę w jakim to serwisie BMW jest akcja serwisowa na akumulator do systemu SOS?

Ja obdzwoniłem 4 różne serwisy w różnych miastach i w każdym twierdzą, że nie ma i nigdy nie było żadnej akcji serwisowej na te akumulatory.

Jeżeli auto miało jeszcze gwarancje i w tym czasie się uszkodziły to faktycznie je wymieniali. Ale po gwarancji koszt wymiany 2000zł.

Opublikowano
Witam...


Na wstępie chciałbym wszystkich powitać. Posiadam X3 G01 rok prod 2018 odebrane w czerwcu 2019. Ostatnio podczas wizyty okresowej w serwisie, komputer serwisowy wykrył że na wykończeniu jest akumulator od systemu SOS (w aucie jeszcze żadna informacja się nie pojawiła) I stąd mam pytania

1. Czy 3 lata to nie jest za krótki czas życia takiego akumulatora oraz czy jest szansa wymienić to w ramach gwarancji?

2. Jak wygląda kwestia umiejscowienia tego ustrojstwa? Gościu w serwisie stwierdził że koszt nowego aku to ok 300 zł natomiast ponoć jest "dużo zabawy" z wymianą i koszt robocizny ok 2000 zł :shock: :duh:


Spotkał się już ktoś z podobną przypadłością ?


Pozdrawiam

 

Ja sobie wymienilem sam. Kupujesz akumlatorek i wymieniasz w module ktory jest pod płetwą. 5 mionut roboty i jedynie trzeba uważać by nie połamać 3 spinek, jak odginasz podsufitkę od strony bagażnika. Są tutoriale na YT. Jak ktos odrobine ogarniety to odepnie 3 spinki, odkliknie plastikowe pudelko w ktorym jest modul i bateria, wymieni baterie i zapnie podsufitke.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie no, Kolego, z tymi 5ma minutami roboty to przesada.

Samo zdjecie podsufitki to dla amatora kwadrans, przy tym trzeba uwazac i zapamietac, ktory element jak pasowal.

Chyba, ze nie miales na mysli nie G01 tylko inny model?

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Cześć koledzy , mam ten sam problem. Przy samym odchyleniu podsufitki jest bardzo trudny dostęp, więc chciałbym odpiąć trochę podsufitkę. Tylko jak sie ja odpina przy panoramie dachu ?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Cześć. Może ktoś wie gdzie ta bateria jest w F20 2017? W serwisie jak mi chcieli wymienić baterie to mówili że będą musieli podsufitkę ściągnąć. Odchyliłem podsufitkę z tyłu i nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.