Skocz do zawartości

Zapala się kontrolka przy steptronicu!?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem E46 328i ze skrzynią steptronic. I co jakiś czas zapala mi się kontrolka na wyświetlaczu od skrzyni biegów. Kontrolka w kształcie koła zębatego z wykrzyknikiem w środku. Zapala się tylko podczas uruchamiania silnika, nigdy podczas jazdy. Czasami jak zgaszę silnik po zapaleniu auta z kontrolką i odpalę jeszcze raz ale mocniej wcisnę hamulec to nie świeci się. Co oznacza taka kontrolka? Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam.
Opublikowano
Czy to oznacza że są jakieś błedy w komputerze i bez wykasowania nie da rady! A jeśli tak to czy jeszcze jakiś czas można z tym jeździć? Nigdy nie jeździłem z taką skrzynką i jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o eksploatację.
Opublikowano
Ale o czym informuje taki komunikat na wyświetlaczu? Brak oleju w skrzyni itp.? A może ktoś ma instrukcję obsługi po polsku do E46? Tam coś jest napisane na ten temat.
Opublikowano
Ale o czym informuje taki komunikat na wyświetlaczu? Brak oleju w skrzyni itp.? A może ktoś ma instrukcję obsługi po polsku do E46? Tam coś jest napisane na ten temat.

Cytuje co napisano w instrukcji obsługie tego modelu

chodzi o symbol zębatki z wykrzyknikiem wewnątrz czyli

ELEKTRONIKA STERUJĄCA

'' Gdy zaświeci sie lampka kontrolna , to w działaniu sterowania skrzyni

biegów jest usterka

Dżwignię sterującą można nadal ustawić w każdym położeniu do jazdy

w przód, ale samochód jedzie tylko na 3. lub 4 biegu

Proszę unikać dużego obciążenia i zgłosić się do najbliższego ASO ''

to cytat z instrukcji obsługi

Więc ja myślę że to na 100% nie jest wina oleju a automatu / komputera/ jaki steruje pracą skrzynki - ale pewny nie jestem tylko taki

wniosek wyciągłem z tego co opisane powyżej

Opublikowano