Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pisze w dosc nietypowej sprawie . Od pewnego czasu jakies okolo 8tys kilometrow w mojej e60 pojawila sie ta dziwna sytuacja ( nie nazywajcie mnie rzeznikiem , poniewaz staralem sie malymi krokami dojsc oco moze w tej calej sytuacji chodzic ) , a wiec tutaj nie ma co sie duzo rozpisywac jest to stukanie , ktore wyraznie jest slyszalne na video ponizej dodam , ze z samochodem nie dzieje sie absolutnie nic pozatym pukaniem . Moc ma jak miala , zadnych checkow czy innych bledow no poprostu nic. . Na pytanie co juz zrobilem w tym kierunku odpowiem tak

1. Olej zmieniony 2x od czasu wystapnienia tego ( Valvoline 5w30 )

2. Swiece byly odkrecane bylo patrzone co sie dzieje w srodku i wszystko wyglada dobrze

3. Kompresja sprawdzona jest dobrze . ( Nie wiem na ile mozna zaufac mojemu miernikowi cisnienia poniewaz byl on kupiony na Angielskim Ebayu za okolo 20funtow ) 6 i 4 cylinder 12,5 bara na reszcie pokazalo 14 .

4. Zdjeta byla pokrywa zaworow w celu obejrzenia szklanek z góry ( wiem , ze nie widac zaduzo , ale jednak zawsze cos . Troche szkoda mi pieniedzy na to zeby postawic do magikow wymieniaczow , a rozrzadu bez blokad wole nie rozpinac ) dla tych co powiedza , Dlaczego nie kupisz poprostu owych blokad . Uwaga odpowiadam Patrzylem sciagacze na Ebayu UK poniewaz chwilowo przebywam w Anglii kosztuje mniej wiecej 200 Funtow wiec w przypadku gdyby nie byly to szklanki 200F wyrzucil bym w bloto , a chyba wolal bym dolozyc 300 i kupic poprostu M54B30. Wracajac jak mozna wywnioskowac nic uszkodzonego sie nie dopatrzylem

5. Napewno nie sa to Panewki dzwiek dochodzi z gory silnika


Moze ktos mial podobna sytuacje lub spotkal sie z takim czyms i moglby mnie troche nakierowac .

a tak propo to traktuje ten samochod jak taki samouczek wiec tak czy siak nie oddam do zadnego mechanika .


No i mamy video ponizej :


Tutaj video z odpalenia na zimnym :


Tutaj video po kilku minutach gdy zlapala temperature :

Opublikowano
raczej to szklanki mialem podobnie w 1.8T BEX 190 Quattro auto kupilem od pierwszego właściciela maly przebieg serwis long-life (auto miało bodajże 10 lat i cztery wymiany oleju) chemia trochę pomogla do tego dobra oliwa 0w30 i stukanie ustępowało po kilkunastu sekundach
Jack_Strong-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.