Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Zaczynam przygodę z BMW nigdy nie miałem tył napędu , i pytanie do koelgow

Gdzie zacząć szukać stuków przy odejmowaniu gazu dodawaniu , lub redukcji przy niskich biegach / prędkościach


Zaczolem od sprawdzenia luzów w zawieszeniu osobiscie i na stacji kontroli pojazdów


Pomożecie ?

Opublikowano
Właśnie tworzę post i przesyłam film na Youtube z tym samym lub podobnym problemem, mam e39 530d od ponad roku i odkąd ją kupiłem mam z tym problem. Dopiero wczoraj prawdopodobnie odnalazłem w czym leży problem, po przewertowaniu połowy internetu, wymienieniu sporej ilości części możliwe, że znalazłem odpowiedź - mianowicie Przegub wału od strony dyfra. U mnie jest to wyczuwalny luz gdzieś w układzie napędowym objawiający się metalicznym stukiem i mocnym szarpaniem przy dodaniu i odpuszczeniu gazu w trakcie jazdy, również jest spory stuk i szarpnięcie podczas reduckji z 3 na 2 i zmiany z 1 na 2. Jest to na tyle denerwujące, że przejazd przez miasto jest dla mnie teraz raczej męką niż czymś co robi się raczej bez zastanowienia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wał , dyfer , przeguby , półosie . Wjechać na kanał . Zablokuj pojazd ręcznym . Skrzynia na neutral . Łapiesz za wał i kręcisz lewo-prawo i obserwujesz .
Opublikowano

Wydaje mi się ze pukanie dochodzi z dyfra , lecz sprawdzałem normalnie jedynka ja na dole kolega w aucie , i pukanie dochodzi z dyfra lub niesie się od łącznika wału , łącznik mam lekko gumę pęknięta .

Na półosiach zero luzu ,


Czy sprawdzę w inny sposób jeszcze czy to faktycznie dyfer ?

Jak z demontażem Ew dyfra lub łącznika dużo roboty ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.