Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czym się różnią nerki przed i po LCI? Chodzi mi o zwykłe.

Mają inny numer części, ale czym się realnie różnią? Kształtem? mocowaniami?


Na zdjęciu poniżej wydają się niższe, ale myślę że to tylko kwestia ujęć.

attachment.php?attachmentid=829336&d=1362979052

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym się różnią nerki przed i po LCI? Chodzi mi o zwykłe.

Mają inny numer części, ale czym się realnie różnią? Kształtem? mocowaniami?


Na zdjęciu poniżej wydają się niższe, ale myślę że to tylko kwestia ujęć.

attachment.php?attachmentid=829336&d=1362979052

Fizycznie pasuja, Roznia sie wizualnie - uzebrowaniem (liczba, ksztalt itp). Mozna podmieniac.

Opublikowano
W LCI chyba żebra są jakby cofnięte względem ramki...

Tak, wygląda jak by tak było. Dzięki za odpowiedź!

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Przedlift miał 12 żeber a lci 10.

na zdjęciu wyżej oba mają 10

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.