Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Auto e90 320si czyli 173 km n45 .

Silnik dławi się na niskich obrotach.

Na zimno dużo bardziej niż na ciepłym ,ale na ciepłym też występuje tylko że troszkę mniej.

Świece(bmw) i cewki nowe .

Paliwo wykluczone.

Odczuwalnie jest jak przy 1200 obr/min dodasz pełen gaz to nie przepela na wszystkie cylindry , zalewają się świece.

Ogólnie jak silnik odpalasz w -10 stopni na dworze to potrafi się zalać i nie odpali wcale,po przedmuchaniu świec odpali w końcu.

Czujnik temp cieczy w normie.

Na wolnych obrotach nie chodzi idealnie .

Potrafi zgasnąć przy manewrach na parkingu - sporadycznie.

Sondy wszystkie nowe, przelywomierz podmieniany 2 razy tez bez zmian.

Brak błędów - nieraz wskoczy błąd o nieregularnych cyklach spalania we wszystkich cylindrach .

Silnik ponoć po remoncie kapitalnym . Wszystko czyste i wygląda dobrze.

2 rzeczy obstawiam - brak reakcji na wysterowanie komputerem silniczka/zaworu od regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego, w grupach parametrów brak podglądu działania tego .

Ewentualnie fazatory uszkodzone i zalewa silnik ?

Brak błędów z tym związanych.

Co podpowiecie ?

  • 1 rok później...
  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.