Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od wczoraj kompresor nivo w sedanie ciągle się pompuje, napompuje do odpowiedniej wysokości (nie maksymalnej tylko zwykłej takiej jak zawsze) i nie przestaje hałasować, trzeba wyjąc bezpiecznik, żeby się nie spalił, po wyjęciu trzyma ciśnienie wiec to nie wina nieszczelności. W kompresorze ale w innym miejscu jest jakiś zawór który mógł się zablokować i nie domyka kompresora?

Po napompowaniu nie dobija do maxa i dookoła kompresora nie widać, żeby były przedmuchy więc ciekawe gdzie uchodzi to co nabija. Błędów brak w inpie brak, czujniki działają, nawet na desce nie wyświetla się błąd zawieszenie pomimo, że potrafi 30 min chodzić.

Przyczyny szukać w kompresorze czy zacząć od czegoś innego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki masz miesiąc i rok produkcji auta...???

W zależności od daty produkcji , schemat elektryczny mówi ,że kompresor jest zabezpieczony....

- -08/1996 , bezpiecznik nr F51.....30A

- +09/1996 , bezpienik nr F49.......30A


Może przypatrz się przekaźnikowi I01027???

Może on się zawiesza ???

Według instrukcji, przekaźnik znajduje się przy kompresorze. Jak dobrze pamiętam, kompresor jest zamknięty w owalnej puszce ?


Jeśli będziesz wymieniał przekaźnik to zwróć uwagę na jego parametry . Najważniejsze aby był na instalację 12V a Max prąd pracy wynosił min. 30A.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.