Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. jestem w trakcie wymiany uszczelniaczy zaworowych + wszystkich mozliwych uszczelnien w silniku n62b48. Aktualnie silnik wyjęty z auta + zdjęte pokrywy (robię tylko w weekend gdyz w tygodniu pracuje) w piątek chcę sie zabrac za wymianę uszczelniaczy zaworowych i tu moje pytanie. Ogladałem filmiki i czytalem ze jest mozliwosc wymiany uszczelniaczy bez demontazu wałków. Uważam ze na wydechu jest to do zrobienia bez problemu, natomiast na ssącym bedzie juz problem a przy silniku valvetronic jest to praktycznie nie mozliwe. Czy jest ktos na forum kto robił taki zabieg i mogłby pomóc? drugie pytanie dlaczego tak duzo osob robi to bez demontazu wałków? gdzie jest problem? bo z tego co widizalem to wystarczy zrzucic tylko przednie dekle od rozrządu i jest mozliwosc zdemontowania wałkow i wtedy dostęp do uszczelniaczy bezproblemowy. Z góry dziekuje za zainteresowanie postem i odpowiedz. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.