Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich , od początku kupna auta sa drobne drgania silnik , coś piszczało w alternatorze został zregenerowany założone nowe koło pasowe , poprzedni właściciel wymienia koło pasowe wału , rolki napinające , problem polega na tym gdyż nieważne czy na zimnym czy na cieplym sa takie jak by trzęsiawki silnika , ewidentnie trzesię rolką napinacza , na początku podejrzewałem że gdzieś dostaję się lewe powietrzę , lecz wczoraj drgania były coraz bardziej wyczuwalne postanowiłem znów zerknąc pod maskę i zauważyłem ze rolka napinacza bardzo mocno pracuje , ma ktoś jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny , czy winne może być koło pasowe od spręzarki klimatyzacji czy może coś innego . Odnosze tez wrażenie że auto zaczeło zamulac coraz bardziej . Pozdrawiam wszystkich
Opublikowano
Świece, cewki ,czy był ruszany rozrząd? czy przechodzi w stan awaryjny przy pełnym bucie?
Opublikowano

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=920845 - Znany problem..

Większość to ma i nie wiadomo dlaczego tak się dzieje :D

Po prostu... BMW


Nie masz problemów z porannym odpalaniem? Nie kręci dłużej? Nie którzy po wymianie pompy HPFP twierdzą że rozwiązali problem.


Jeśli podniesiesz obroty tak do 800(przez INPE lub MHD) to przestaniesz to w ogóle zauważać.

Opublikowano
Cewki z tego co widze jedna jest inna 5 jest delhi jedna boscha , z błedów jakie mam to tylko za wysokie napiecie na pompie paliwa oraz katalizator , żadne błedy nie wyskakuja przy bucie w podloge , nie wiem czy moze miec to tez coś wspólnego ale roki osprzetu delikatnie ruszają się prżód i tył

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.