Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej, wymienialem dzis wysprzeglik w moim e34 2.5tds, ponieważ sprzeglo wpadło w podłogę i zostało. Gdzies ten plyn uciekał, po wymienie zavzalem odpowietrzac. Po chwili sie zorientowałem ze cieknie jak z karny na łączeniu skrzyni. Wyciagnalem wysprzeglik a on wyszedl na maxa, caly wypchniety i guma napuchnieta. Ktos podpowie co sie stało? Moze zrobilem cos nie tak? Moze jakas fabryczna wada tego wysprzeglika ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli to nie jakaś wada części, to może nie trafiłeś popychaczem prosto w odpowiednie wgłębienie w łapie sprzęgła, przykładając wysprzęglik przed przykręceniem. Wtedy, jeżeli nie miał oporu w swoim normalnym miejscu i pozycji, to przy podaniu ciśnienia wylazł dalej i taki efekt. Płyn zamiast zatrzymać się na tłoku, przeszedł aż do osłon z przodu.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.