Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie .

Mam problem ze swoim BMW A mianowicie po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów pojawiły się błędy ( 119404 I 11A002 ) . Samochód przeszedł w tryb awaryjny i nie ma mocy . Może jest ktoś z okolic Wrocławia i bylby w stanie mi pomóc ?


Pozdrawiam

Opublikowano
pierwszy blad to czujnik cisnienia drugi wysokie cisnienie paliwa wiarygodność, ciśnienie zbyt niskie bledy zwiazane z pompa hpfp ktora jest niestety wadliwa w tych modelach :wink: jednak zacznij od sprawdzania czujnikow byc moze przy wymiannie ktorys zostal uszkodzony

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Dziękuję za odpowiedź. Nie orientujesz się może kto we Wrocławiu lub okolicach mógłby mi pomóc? Byłem w ASO wczoraj Ale rozłożyli ręce...
Opublikowano
aso rozklada rece :mad2: :twisted2: banda nieudolow ja akurat jestem ze slaska ale mam rodzinke na dolnym slasku slyszalem ze chlopaki z Bukowia sobie dobrze radza Ihttps://dobrymechanik.pl/mechanicy/bukowie/fafara.html

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

To tak przy okazji...


Czy ktoś może się wypowiedzieć odnośnie silnika N55. Miałem ten motor w 335i f30 po chipie i do 130 tys km nic w nim nie robiłem poza częstymi zmianami oleju (co 10tys. Km), ale czytam w internetach, że należałoby zmienić panewki.

W F06 mam 160 tys. i dylemat czy robić coś, czy „jeździć aż się rozleci”? ;)

Opublikowano
jesli wymieniasz oliwe jak wspomniales co 10 tysi i nie slychac niepokojacych odglosow nie masz sie czym przejmowac :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie !

Problem rozwiązano.  Samochód był w wielu serwisach ASO, mechaników itd . Wymienono wtryski sprawdzono pompę wysokiego ciśnienia i nic to nie pomogło.  Finalnie okazało się u bystrego prawdopodobnie mało sławnego mechanika, że łańcuch rozrządu jest luźny i musi być wymieniony. Po wymianie wszystko hula.  Pozdrawiam!

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.