Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Posiadam BMW E46 00r z silnikiem 184hp (M57D30)

Samochód kupiłem z padniętymi wtryskami.

Zamontowałem nowe wtryskiwacze i dopiero rozpoczęła się moja przygoda z samochodem.


Niestety mam dosyć irytującą dolegliwość związaną z funkcjonowaniem samochodu.

Na zimnym silniku samochód nie ma mocy oraz nie wkręca się ponad 2000rpm

Mogę mieć do oporu wciśnięty pedał gazu i tak to nic nie zmieni.

Dodatkowo jadąc np na autostradzie 130km/h w momencie gdy chce sobie przyspieszyć też może zdarzyć się tak że auto najzwyczajniej w świecie nie będzie chciało jechać szybciej (Minie 30 sekund i odzyskuje kopa)

Samochód nie ma problemów z odpalaniem na ciepłym/zimnym, nie kopci , zawsze odpala od "strzała"

Ludzie nakierowują mnie na: przepływomierz , pęknięty kolektor

W załączniku przesyłam VIDEO (Jechałem dziś samochodem - 3 bieg)

https://streamable.com/t8ztam

https://www5.zippyshare.com/v/1EgVrzG5/file.html Wydruk z inpy

Widzę że inpa wskazuje pompe progową.

Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy do przed odpaleniem samochodu odpiąć przepłwke i sprawdzić jak się sprawdzi na zimnym.



Dodatkowo problem z jakim się borykam to głuche puki z bagażnika.

Samochód puka już od minimalnych nierówności (Studzienka kanalizacyjna , droga z kostki granitowej)

Amortyzatory tylnie mam 72 i 74 procent.

Byłem na 3 stacjach diagnostycznych i na tych szarpakach itp nic nie wychodzi

Dodatkowy objaw to mocne puknięcie przy dynamiczniejszym ruszeniu (Tak jakbyśmy wozli w bagażniku metalową rure owinięta recznikiem i waliłaby od oparcia siedzeń do końca bagażnika.

Podpora wału sprawdzona

Czy mogą to być poduszki amorków ?

Dodatkowo auto ma tendencje do pokonywania zakrętów bokiem (Stąd też podejrzenie że to któryś z elementów zawieszenia ?może jakaś tuleja?)

W skrócie na mokrej nawierzchni nie trzeba mieć dużej prędkosci (systemy bezpieczeństwa aktywne) aby zarzucił dupą (Prywatnie posiadam e60 z dużo większą mocą i tam nigdy nic takiego mi sie nie przytrafiło, kiedyś miałem też e36 320i i nie raz ciężko było mi wymusić lekki drift a tutaj to idzie samoczynnie - wiadomo coś jest nie sprawne)

Wiem że w e46 jest tendencja do wyrwanego mocowania wózka ale chyba któryś z diagnostów by to zauważył.





Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia ciśnienie pompy progowej, na wolnych obrotach i pod obciążeniem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wejdź pod auto i sprawdź te mocowanie wózka do podłogi. Tym bardziej że słyszysz stuki. Poduszki amortyzatorów też mogą stukać

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.