Skocz do zawartości

sasiaduq

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 728i

Osiągnięcia sasiaduq

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Chciałbym w mojej E83 z radiem Bussisnes dokonać zmiany na Professionala Z tego co czytałem najlepiej kupić model z e90 LCI Zależy mi na zestawie głośnomówiącym Więc potrzebowałbym dwóch rzeczy Nr częsci mikrofonu Nr radia jakie kupić (Jest tego strasznie dużo) Z tego co się orientowałem te jednostki są "samodzielne" (nie musze nic dokładać w bagażniku) Pozdrawiam
  2. Mam problem z moją f15, pobrałem powyższy plik, mam kabel enet. Przypisałem IP ale ista nie widzi auta...
  3. Pompa zamówiona. Będę wymieniał w tygodniu ale mam jeszcze jedno pytanie - w przedlifcie jest jeden filtr powietrza ? Tylko ten w komorze silnika? Mam nadzieje że ta wymiana rozwiąże mój problem i będę mógł już podpiąć wtyczkę do filtra i kontrola DDE zniknie
  4. Witam Posiadam BMW E46 00r z silnikiem 184hp (M57D30) Samochód kupiłem z padniętymi wtryskami. Zamontowałem nowe wtryskiwacze i dopiero rozpoczęła się moja przygoda z samochodem. Niestety mam dosyć irytującą dolegliwość związaną z funkcjonowaniem samochodu. Na zimnym silniku samochód nie ma mocy oraz nie wkręca się ponad 2000rpm Mogę mieć do oporu wciśnięty pedał gazu i tak to nic nie zmieni. Dodatkowo jadąc np na autostradzie 130km/h w momencie gdy chce sobie przyspieszyć też może zdarzyć się tak że auto najzwyczajniej w świecie nie będzie chciało jechać szybciej (Minie 30 sekund i odzyskuje kopa) Samochód nie ma problemów z odpalaniem na ciepłym/zimnym, nie kopci , zawsze odpala od "strzała" Ludzie nakierowują mnie na: przepływomierz , pęknięty kolektor W załączniku przesyłam VIDEO (Jechałem dziś samochodem - 3 bieg) https://streamable.com/t8ztam https://www5.zippyshare.com/v/1EgVrzG5/file.html Wydruk z inpy Widzę że inpa wskazuje pompe progową. Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy do przed odpaleniem samochodu odpiąć przepłwke i sprawdzić jak się sprawdzi na zimnym. Dodatkowo problem z jakim się borykam to głuche puki z bagażnika. Samochód puka już od minimalnych nierówności (Studzienka kanalizacyjna , droga z kostki granitowej) Amortyzatory tylnie mam 72 i 74 procent. Byłem na 3 stacjach diagnostycznych i na tych szarpakach itp nic nie wychodzi Dodatkowy objaw to mocne puknięcie przy dynamiczniejszym ruszeniu (Tak jakbyśmy wozli w bagażniku metalową rure owinięta recznikiem i waliłaby od oparcia siedzeń do końca bagażnika. Podpora wału sprawdzona Czy mogą to być poduszki amorków ? Dodatkowo auto ma tendencje do pokonywania zakrętów bokiem (Stąd też podejrzenie że to któryś z elementów zawieszenia ?może jakaś tuleja?) W skrócie na mokrej nawierzchni nie trzeba mieć dużej prędkosci (systemy bezpieczeństwa aktywne) aby zarzucił dupą (Prywatnie posiadam e60 z dużo większą mocą i tam nigdy nic takiego mi sie nie przytrafiło, kiedyś miałem też e36 320i i nie raz ciężko było mi wymusić lekki drift a tutaj to idzie samoczynnie - wiadomo coś jest nie sprawne) Wiem że w e46 jest tendencja do wyrwanego mocowania wózka ale chyba któryś z diagnostów by to zauważył. Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.