Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem nowym uzytkownikiem na tym forum . W E36 zakochalem sie jak kumpel dal mi sie przejechac swoja 320-tka - cudowne autko... mimo ze 91r. naprawde bosko sie jezdzi .

 

Powoli wiec zbieram informacje na temat tych samochodow .

Interesuje mnie najbardziej LPG - pojemnosc silnika to drugorzedna sprawa ... Marzy mi sie 2.0 R6 natomiast najbardziej realne wydaje mi sie 318i okolo 115 kucy.

 

Pytanie jest proste : Jaki motor wybrac zeby w miare tanio zalozyc instalacje lpg oraz jezdzic w miare bez awaryjnie .

Dodam ze tato jezdzi Nubira , gaz zakladal w 2000 r.(napewno nie jest to sekwencja pewnie lpg II gen.) silnik 2.0 16V spala w miescie 12 - 13 litrow gazu , jezdzi przyzwoicie (mnie wystarcza) oraz nie ma z instalacja przesadnych klopotow po 130 tys kilometrow .

 

Ja przejezdzam miesiecznie 1000 - 1500 km w zaleznosci od miesiaca , oczywiscie dodac nalezy wakacje zimowe oraz letnie do przebiegu rocznego.

 

Co w zwiazku z powyzszym bedzie dla mnie najlepsze ? :

 

316i M40

316i M43

318i M40

318i M43

318iS M42

320i M50

 

P.S. Szukam autka do 11 tys zl , prosze miec to na uwadze , z gory dziekuje za rady .

 

Pozdrawiam . :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takich temtów było już mnóstwo :)

 

Jeżeli już chcesz cokolwiek zagazować, to sekwencja (ze względu na cenę i brak komplikacji). Silnik? Możesz zagazować 1,6, ale... czy to ma sens? Myślę, że jak gazować, to 2,0 lub 2,5. Technologicznie każdy to zniesie, a legendy są różne.

 

Mój M50B25 na trasie zje 11l (prędkości około 130-140km/h - dość dynamicznie). W mieście pochłonie około 13l LPG. Ogólnie tyle, co po przeliczeniu małolitrażówki benzyny.

Kai
Opublikowano

Zadnego nie gazowac :)

Wszystko zalezy od tego czego oczekujesz...

Oczywiscie komfort jazdy bmw jest wysoki.. Przykladowo jezdzac oplem astra z 1998 r w porownaniu do e36 z 1992 jest jak niebo a ziemia..!

Silniki ktore wymieniles nie maja zadziwiajacych osiagow.. a gaz ich napewno nie polepszy :)) a co do konstrukcji to sa podobne.. tyle ze ciezko bedzie np kupic silnik m40 w dobrym stanie.. bo jak ktos w niego wlozyl 3-5 tys to nie sprzeda predko :PP Mysle ze jakas 2.0 jest to juz 6 garow a na sekwencji miescil bys sie w 15 l :) a i z vanosikiem

 

Osobiscie bym szukal 2.8 :)))

Opublikowano

włąsnie nic nie gazuj ... tylko popsujesz samochód ... jak chcesz tanio jezdzic to kuc 1,8 TDs albo 1,9 Tdi w VW i bedziesz jezdził naprawde tanio ....

 

 

NIE GAZUJCIE samochodów :(

Opublikowano

Bzdury !! Takie rzeczy mogą tylko mówić ci którzy nigdy nie mieli gazu w samochodzie ....

Kup coś z R6 pod maską i zagazuj sekwencją i będziesz bardzo zadowolony i jeżeli zagazuje Ci to dobry fachowiec, to nie będzie żadnej różnicy miedzy gazem a benzyną ....

Za to auto z 2,5 litrowym silnikiem będzie Cię kosztować co 1.6 :)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Moja opinia jest taka ze tez jestem przeciwnikiem gazu:naughty: i tylko prawdziwe oktany daja Ci ta moc ktorej potrzebujesz :twisted2: ale jak juz masz gazowac to najlepiej 328i,zadna roznica miedzy 320,tez masz 6cylindrow i koszt instalacji jest taki sam.... :naughty:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja opinia jest taka ze tez jestem przeciwnikiem gazu:naughty: i tylko prawdziwe oktany daja Ci ta moc ktorej potrzebujesz :twisted2:

 

Jedno pytanie: miałeś kiedyś LPG (sekwencję)? ...

Jeździsz, jak na Pb, tylko taniej, przy spadku mocy, którego możesz nie zauważyć nawet na hamowni - przy sprawnym silniku i dobrze wyregulowanej instalacji.

 

Nie cierpię, jak ktoś mówi o czymś, czego w życiu nie używał, to jak ksiądz wygłaszający nauki przedślubne...

Kai
Opublikowano
Nie mialem nigdy LPG i niechce miec,skoro taki dobry jest ten gaz to czemu Niemcy nie wstawiaja go fabrycznie do BMW???Jezdze non-stop na 98 i nie martwie sie o regulacje i inne duperely zwiazane z gazem...Zreszta to Twoj wybor!Pozdro!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Były przecież wersje na przykład 518ig. Niemcy idą odrobinę dalej - taniej, tam zaczyna panować CNG, gdzie litr kosztuje jeszcze dwa razy taniej niż LPG. Instalacje LPG są fabrycznie montowane już w niejednej marce. A tak ogólnie, to słowo marketing i ogólny zysk - mówią Ci coś? To właśnie dlatego się tak dzieje.

Ponadto Niemcy zarabiają więcej i PB to dla nich żaden wydatek. W LPG króluje Polska :)

Myślę, że jeżeli miałbyś kiedyś LPG lub ktoś znajomy miałby LPG, to po spotkaniu na stacji benzynowej zrozumiałbyś, o co chodzi.

Pozwolę sobie jeszcze raz powtórzyć: POPRAWNIE zainstalowany i USTAWIONY LPG jest na prawdę korzystny.

 

Pozdrawiam

Kai
Opublikowano

Dokładnie jest tak jak mówi __Kai__.

No ale AMPED twój wybór! Pozdro!

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.