Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Coś kojarzę, że był podobny temat, ale nie chcę wprowadzać w błąd.

Mianowicie przy mega dużym przebiegu podobno wyciera się tulejka od pręta napinacza, rolka nie jest ustawiona prostopadle do korpusu silnika i cała ścieżka paska jest skrzywiona.

Opublikowano

Trochę o tym czytałem i mógł być źle założony pasek. Nie jestem pewien czy można go źle złożyć, wydaje mi się że pasuje tylko w 1 kombinacji.

Co do przebiegu to ma 400tys, licznikowe :D

Z tym prądem i samym napinaczem to muszę sprawdzić, bo auto mam 6 lat i szczerze mówiąc to robione były tylko rolki i pasek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.