Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich userów ! :D

Mam taki problem, jestem szczesliwym posiadaczem BMW E36 328i, mieszkam w Szwecji i tu straszny nacisk kłada na pomiar spalin.

w moim samochodzie wykazuje zdecydowanie za duzo wspolczynnik HC podczas pomiaru spalin.

norma jest HC=100 max a ja mam HC=262, pozostałe wspolczynniki typu CO , CO 2500 , LAMBDA sa super.

dodam ze wymienilem :

oba katalizatory na nowe, swiece, filtry (paliwa, oleju, powietrza) i olej magnatex 10w 40.

poczatkowy pomiar wykazywal HC=311, niby spadlo, alej dalej jest za duzo.

W Gdyni w serwisie BMW rozkladaja rece poniewaz niewiedza co to moze byc, moze ktorys z uzytkownikow mial podobny problem i wie jak go rozwiazac.

Dodam jeszcze ze pomiar robiony jest na wolnych obrotach, na biegu jalowym.

W momencie jak cie podniesie obroty do 2000 HC wskakuje na prawidlowa norme czyli HC=30 , 40.

W momencie gdy zchodzi na wolne obroty, to HC rosnie do 262.

Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam Robert

Opublikowano

Ile oleju dolewasz między wymianami :?:

 

Dużo węglowodorów w spalinach pokazuje - zwykle - że silnik popala olej, np. przez wyjechane prowadnice zaworów.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.