Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z ładowaniem akumulatora w bmw e60 2.5d Podejrzewałem regulator napięcia.

Gdy odpalę auto - zimny silnik - napięcie akumulatora jest 10-11v gdy się nagrzeje auto 14-14.3v.

Ostatnio doszło do takiego czegoś gdy jechałem na zimnym silniku to akumulator jakby się rozładował do końca. Android zgasł, kontrolki zaczęły się palić, zegary w pewnym momencie stanęły w miejscu, światła zgasły a koniec końców auto zgasło i już nie odpalało.

Podejrzewałem regulator napięcia ale nawet jakby było na zimnym silniku ładowanie 11-12v to by jakieś ładowanie było i nie powinien chyba rozładowywać się do końca aż auto zgaśnie.

Opublikowano
Sprawdź koło pasowe czy nie jest rozwulkanizowane, być może na zimnym obraca się bardziej w środku w gumie niż przenosi prędkość obrotową na pasek. W drugiej kolejności odłącz klemę IBS, ale tylko do testów, bo wtedy akumulator przez cały czas nie będzie odpowiednio doładowywany i w końcu padnie. Jak przyczyną będzie co innego to raczej obawiam się, że pada wirnik w alternatorze, a nie sam regulator, ale niech wypowiedzą się jeszcze inni.
Opublikowano
Miałem to samo.Podczas mrozu auto odpaliło ale podczas jazdy najpierw zaczął świećić abs później straciłem wspomaganie i w końcu silnik zgasł. Akumulator do wymiany bo pomimo powtórnego naładowania nie trzymał a druga sprawa to właśnie przez regulator napięcia nie było odpowiedniego ładowania 150 zł z all... i po sprawie. A tak wogóle to przez uszkodzony regulator mogą występować różne dziwne objawy np. błąd dynamic drive.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.