Skocz do zawartości

E36 323i Touring nie odpala po wymianie tłumika końcowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim.


Mam problem z moim E36 323i - po wymianie tłumika końcowego auto utknęło w garażu ponieważ nie mogę go odpalić.


Tak to wygląda/brzmi:

https://youtu.be/kgeFdSFd2Rc


Do tej pory sprawdziłem:

- Paliwo: jest :) Na filmie świeci się rezerwa ale mam chyba padnięty pływak, już od jakiegoś czasu pokazuje ciągle pusty zbiornik.

- Wszystkie bezpieczniki pod maską: OK

- Wszystkie przekaźniki pod maską: OK

- Zmostkowałem EWS (

): Nic nie dało

- Sprawdziłem wszystkie świece: przy kręceniu iskra jest na każdej (przy sprawdzaniu świec wyjąłem przekaźnik / bezpiecznik pompy paliwa żeby nie zalać katalizatora)

- Pompa paliwa: słychać, ze pracuje, sprawdziłem napięcie na kosce i jest ok

- Próbowałem też odpalić po zaaplikowaniu startera w sprawy, nie odpalił

- Po podpięciu do kompa INPA pokazuje następujące błędy, które pojawiają się natychmiast po ich skasowaniu:

  • - W module On board computer BC4
    • - 5 alarm horn output (relaisbox) / error frequency: 255 / static error / error present

      - 13 hood/radio - sensoring hood-/radio-contact / error frequency: 255 / invalid working area / static error / error present

    - W module Central body electronics ZKE4

    • - 11 FT: Aggregate or open circuit / error frequency: 1 / static error

      - 15 HK: Aggregate or open circuit / error frequency: 1 / static error

    - W module Instrument cluster

    • - 16 error tank capacity indicator / open circuit / static error (to jak mniemam bład pływaka, który powoduje że kontrolka paliwa nie działa, chyba nie ma wpływu na to, że auto nie odpala?)

 

Z góry dzięki za wskazówki. Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawdziłem dzisiaj ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej i wydaje się ok (Po włączeniu zapłonu dochodzi do 3,5 bara po czym lekko spada do mniej więcej 3,2 bara, tyle też pokazuje przy kręcenia rozrusznikiem)

https://youtu.be/KV0Zy_cYs8s

Opublikowano
Luknij na masy od silnika i na te co idą z wiązki silnika do budy.Ja miałem podobny przypadek jak jedna masa mi nie kontaktowała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.