Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

20 letnie auta w rankingu, KTO BY PRZYPUSZCZAŁ, że coś trzeba będzie wymienić w 20 letnim wozie:

nietrwałe wsporniki maski i tylnej klapy, szybko matowieją reflektory, szwankują czujniki, zawodzą sterowniki...

No faktycznie, złom.

Ten artykuł jest dla januszy motoryzacji.

Usterek danego modelu chyba lepiej szukać na forum. Jak coś jest do wszystkiego (jest ten artykuł o każdym wozie) to jest do niczego.

Problemowe i drogie w naprawach okazują się również benzyniaki – np. M54

Pancerny silnik M54 - no jak ma 400 k km nabite i serwisy olejowe co 30k km to może ciągnąć olej - coś takiego. Zgodzę się, że M5 e60 będzie kosztowne, ale normalne modele e60? Jeździ tego na setki w dużym mieście.

Zlepek ogólnikowych informacji zebranych na kolanie - nie da się tego bełkotu czytać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.