Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent BMW e87 2007 rok 2.0 d N47

Auto nie chce odpalić z rozrusznika , przy pomocy samostartu , odpala i działa normalnie . Po zgaszeniu i natychmiastowej próbie odpalenia .. niestety nie odpali .. znowu trzeba pomóc samostartem

Stało sie to podczas jazdy , zgasło , nie wiem czy ma to znaczenie , ale wcześniej dość szybko jechałem przez długi czas 180-240 , zapaliła sie kontrolka od paliwa i zwolniłem do 100 , ujechałem jakieś 3 km i auto zgasło .

Przyjechało ADAC błędy co wyskoczyły to 4185 , 4560 , 4590 , 41AA , 5470 . Główny to zawór ciśnienia .

Już mam auto w garażu i zaczynam szukać ,

odpiąłem przelewy i podpiąłem rurki . Podczas kręcenia około 5 sekund 2 pierwsze cylindry zapełniły sie paliwem na długości 20 cm , 2 tylne niecałe 10 cm

Niestety nie posiadam komputera , tylko Torque , który w tej chwili nie pokazuje żadnego błędu .


Moje pytanie czy podczas kręcenia powinno pojawiać się tyle paliwa w powrocie ??


gdzieś gubi ciśnienie do samego odpalenia . czy to wina wtrysków , czy jakiegoś zaworu ciśnienia ??

nie chce w ciemno robić wtrysków , bo padło podejrzenie na nie .


Dodam że samo auto po modach - Stag 2 , duze turbo , program , jeżdżę już tak od maja .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sporo przelewa . nie jest wstanie przy rozruchu ciśnienia zrobić i dlatego . z plaka jak ruszy to już wyrabia się pompa .jak ktoś potwierdzi to szukaj wtrysków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.