Skocz do zawartości

[E60 - N52] Wypadanie zapłonu na 4,5,6 cylindrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie! :D

Mam problem z moim BMW E60 N52B30, mianowicie, INPA czy ISTA pokazuje Przerwanie zapłonu na 4,5,6 cylindrze. Wcześniej oddałem ostatnio do mechanika na wymianę oleju, filtra oraz gumowych elementów mechatroniki z automatycznej skrzyni biegów, dodatkowo wymianę odmy oraz dwóch klapek DISA. Odebrałem samochód, pojeździłem 1 dzień i następnego dnia, zatankowałem samochód do pełna, przejechałem z 60 km po czym zgasiłem samochód, wszystko było do tej pory w porządku, po 10 minutach wróciłem, odpalam a samochód zaczął falować obrotami strasznie, łomotać, wyświetlać kontrolkę silnika i ona migała. Po podłączeniu pod kompa wyświetlił właśnie błąd z przewaniem zapłonu. :cry: Oddałem do mechanika, żeby sprawdził co się stało, jak na razie cewki były zamienione miejscami, błędy dalej te same, na razie wiem, że wymienił świece i nie ma poprawy. Będą niedługo mierzyć kompresję. Co to może jeszcze być powodem takiej nierównej pracy silnika? Wcześniej wszystko poprawnie chodziło, gdyby jeszcze podczas jazdy coś się zaczeło dziać, ale no nic. :/ Bardzo proszę o pomoc :)

Opublikowano

Zmierzyli kompresje i jest ona na poziomie 12-13 bar na każdym cylindrze, jeszcze była myśl, że jakieś zanieczyszczone paliwo zostało wlane, ale mechanik wypompował stare, wlał inną 95 i twierdzi, że dalej tak samo się dzieje, co to może być :cry: :cry: Myślę, czy wymienić cewki wszystkie, czytałem, że jeszcze może być problem z czujnikiem O2, komputer pokazał, że cylinder 4,5,6 ma przerwanie zapłonu i jest informacja: odcięty dopływ paliwa, mechanik sprawdził wtryski i twierdzi, że są ok, ale nie wiem już sam. Nie wie nikt co to może byc? :(


Wrzucam zdj błędów, najpierw były 4,5 cylinder, później jak skasowałem to doszedł jeszcze cylinder 6

122082993-352457189299979-3870491399493717356-n.jpg

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć


Udało się rozwiązać problem?

Mam praktycznie ten sam problem od pół roku.

Wymieniłem już praktycznie wszystko oprócz wtrysków i katalizatorow.


Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.