Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z mocą otóż ostatnim razem wybrałem się na hamownie w celu sprawdzenia ponieważ odczucia z jazdy były nieco mniejsze niż oczekiwałem. Hamowania okazała się dobrym pomysłem i po zmierzeniu z nominalnych 231/500 wyszło 203/470 i tutaj moje pytanie ponieważ nie mam żadnych błędów w kompie jedynie co ostatnio w inpie pojawił się błąd od dpf ale jest on przelotny raz jest raz nie ma. z tego co mi mówili na hamowni z wykresu jest prosta linia od 3300 do 3700 rpm a powinien jeszcze ciągnąć w górę. Auto bierze bodajże około 1L na 10000km i jak zaglądałem od spodu to z turbo cieknie mam aplikacje Btool i fajnie jakby ktoś dysponował informacjami na temat jakie powinno być doładowanie turba oraz jakie powinno być ciśnienie na dpf. Jak mierzyłem przez Btool dpfa to wyszły mi następujące wyniki: 679rpm/6hPa

1813rpm/14hPa 2876rpm/103hPa 3877/104hPa. Ktoś coś poradzi albo nakieruje czego szukać ?

Opublikowano

Głupie pytanie gdzie i jak to sprawdzić ?

Zaznaczę ze mam prawdopodbnie termostat do wymiany jutro będę to robił ale

Odczyty wtrysków na biegu jałowym:

Temperatura 63 Stopni

1 +0,03

2 -0,53

3 +0,47

4 -0,07

5 -0,04

6 +0,18


Odczyty wtrysków na biegu jałowym przy około 2 tysiącach obrotów:

Temperatura 59 stopni

1 +0,09

2 -0,82

3 +0,40

4 -0,05

5 +0,00

6 +0,41

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.