Skocz do zawartości

Excentii

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Excentii

  • Urodziny 18.12.2001

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i xDrive 2010 MHD Stage 2+
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia Excentii

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Narazie jezdze na ori sofcie bez xhp i tutaj nie ma tego problemu
  2. Teraz mam wartości A -70 mbar B -150 mbar C -276 mbar D 50 mbar E 340 mbar A czasy A 13 ms B 53 ms C 7 ms D i E 0 ms
  3. Jak wymienili elektrozawory to zresetowałem adaptacje czyli jakies 400/500 km temu i mam takie wartości A 0 mbar B -66 mbar C -268 mbar D 0 mbar E 250 mbar Czasy sprzegieł A 0 ms B 50 ms C 7 ms D 0 ms E 0 ms Wgralem oryginalny soft skrzyni tylko nie wiem ile czasu jezdzic czy moze znowu zresetowac adaptacje i jezdzic z org softem
  4. m mam problem dotyczący skrzyni otóż po wgraniu softu xHP stage 3 z włączona opcja podniesienia ciśnienia skrzyni gdy zmieni bieg (występuje to roznie) jest jakby uslizg obrotowy. Przykład żeby to +/- dało się zrozumieć jadę na 4 biegu mam 2000 obrotów zmienia na 5 mam 1500 i nagle wskakuje na 1700 załóżmy czym to może być spowodowane ? Mam wgrany program MHD z zaznaczona opcja o skrzyni biegów z programem xHP. Sprawdzałem nawet na MHD Stage 0 z xhp i problem jest nadal. Wymieniłem już sprzęgło oraz elektrozawory po przejechaniu kilkuset kilometrów problem nadal jest a po wymianie elektrozaworów na dwóch sprzęgłach pokazuje ciśnienie ujemne. Czy może wina leżeć po stronie środka mechatroniki czy już problem głębiej w skrzyni leży ?
  5. Tylko zapomniałem właśnie dopisać że nawet po wgraniu stock 0 z mhd i wgraniu na nowo stage 3 xHP nadal to jest myslalem żeby może wgrać wersje v2.1 albo po prostu stage 2
  6. Witam mam problem dotyczący skrzyni otóż po wgraniu softu xHP stage 3 z włączona opcja podniesienia ciśnienia skrzyni gdy zmieni bieg (występuje to roznie) jest jakby uslizg obrotowy. Przykład żeby to +/- dało się zrozumieć jadę na 4 biegu mam 2000 obrotów zmienia na 5 mam 1500 i nagle wskakuje na 1700 załóżmy czym to może być spowodowane ? Mam wgrany program MHD z zaznaczona opcja o skrzyni biegów z programem xHP. Pisałem do nich to sugerują żeby sprawdzić ciśnienie w skrzyni przez komputer czy wie ktoś jak to da się zrobić ? Pozdrawiam.
  7. Excentii

    Problem e90

    Witam, mam problem ze swoim autem otóż są one 3: 1. Gdy zakodowałem bluetootha na początku była ikonka pomiędzy załóżmy Aux a godzina teraz nagle pp chwili zwykła i nie wiem co jest nie tak. 2.Drugim problemem jest to wybieranie głosowe wszystko jest zakodowane jak powinno ale nadal nie działa język mam ustawiony angielski i teraz pytanie jak wyglada sprawa kodów FSC i co po kolei i co potrzeba do nich. 3. Problem jest prawdodpobnie z przeplywka ponieważ na wolnych obrotach zadany jest przepływ masy 400 załóżmy a u mnie na inpie pokazuje 300-500 cały czas skacze lecz nie zawsze i pytanie czy to od przepływki będzie czy jakaś nieszczelność w dolocie
  8. Witam mam problem od kupna otóż problem jest w fotelu kierowcy fotele sport gdyż nie grzeje oparcie fotela całkowicie w Inpie błąd 9E5F oraz nie zapisuje mi w pamięci ustawienia oparcia czasami zdarzy się ze jak ruszę oparciem to odbije mi w tą samą pozycje której była i od tego również jest błąd 9E4A. Co na początku sprawdzić ? Sprawdzałem już moduł fotela nie widać na nim nic przepalonego oraz w inpie nie pokazuje temperatury ujemnej fotela podgrzewania a jak czytałem inne tematy to zazwyczaj było na minusie. Spotkał się ktoś z tymi problemami ?
  9. Podłączyć do subwooferow podłączyłem wszystko wyprowadziłem ale nie wiem teraz pod co podłączyć wzmacniacz a najbardziej chciałbym żeby wzmacniacz się uruchamiał po włożeniu kluczyka do stacyjki
  10. Po wymianie temperatura 92 stopnie 1 -0.25 2 -0.58 3 +0.52 4 -0.09 5 -0.08 6 +0.54
  11. Głupie pytanie gdzie i jak to sprawdzić ? Zaznaczę ze mam prawdopodbnie termostat do wymiany jutro będę to robił ale Odczyty wtrysków na biegu jałowym: Temperatura 63 Stopni 1 +0,03 2 -0,53 3 +0,47 4 -0,07 5 -0,04 6 +0,18 Odczyty wtrysków na biegu jałowym przy około 2 tysiącach obrotów: Temperatura 59 stopni 1 +0,09 2 -0,82 3 +0,40 4 -0,05 5 +0,00 6 +0,41
  12. Witam mam problem z mocą otóż ostatnim razem wybrałem się na hamownie w celu sprawdzenia ponieważ odczucia z jazdy były nieco mniejsze niż oczekiwałem. Hamowania okazała się dobrym pomysłem i po zmierzeniu z nominalnych 231/500 wyszło 203/470 i tutaj moje pytanie ponieważ nie mam żadnych błędów w kompie jedynie co ostatnio w inpie pojawił się błąd od dpf ale jest on przelotny raz jest raz nie ma. z tego co mi mówili na hamowni z wykresu jest prosta linia od 3300 do 3700 rpm a powinien jeszcze ciągnąć w górę. Auto bierze bodajże około 1L na 10000km i jak zaglądałem od spodu to z turbo cieknie mam aplikacje Btool i fajnie jakby ktoś dysponował informacjami na temat jakie powinno być doładowanie turba oraz jakie powinno być ciśnienie na dpf. Jak mierzyłem przez Btool dpfa to wyszły mi następujące wyniki: 679rpm/6hPa 1813rpm/14hPa 2876rpm/103hPa 3877/104hPa. Ktoś coś poradzi albo nakieruje czego szukać ?
  13. Jak napisałem wyżej tak zrobiłem lecz praktycznie wcale nie czuć basu z subwooferow tylko z głośników w boczkach przednich a radio niby jest zakodowanie na hifi $676
  14. A czy wie Pan może jak przekodować radio na hifi wystarczy dokodowac $676 bodajże do modułu cas i frm ? Czy jak go wyglada bo akurat w to się nie zagłębiałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.