Skocz do zawartości

bmw f10 535i z przebiegiem ponad 200tyś km żywotność warto?


artur877

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam na oku bmw f10 535i z 2011 roku z przebiegiem 210tyś km. Chciałem się dowiedziec czy jest jeszcze sens kupowania bmw z tak dużym przebiegiem. dodam ze do konca była serwisowana w aso w usa, a olej wymieniany co 25tyś km. Jaka jest żywotność tych silników n55. ile kilometrów przejeźdzają te silniki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To wychodzi ze 8 razy zmieniono olej. Interwaly bmw :roll: Warto by było sprawdzic stan panewek. Ogolnie juz chyba silniki bmw nie grzesza wytrzymałością :mrgreen:

Ja mam przebieg 136 tys i juz po remoncie. Panewki byly jeszcze ladne. Natomiast kola zebate vanosa mialy juz wytarcia od lancucha. Sam lancuch nie byl rozciagniety. Olej od kupna zmieniam co 8-10 tys km.

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego jaki jest stan tego silnika/samochodu i ile chcesz nim jeszcze pojeździć i kiedy go sprzedać.

Jak ktoś jeździł w trasach, to 200 kkm to pikuś - samochód powinien bez problemu przejechać kolejne 200kkm - jeżeli ktoś dbał o samochód i jeździł normalnie.

Jeżeli będziesz robił mało kilometrów, to możesz mieć po 5 latach na liczniku 250kkm co dla 6 cylindrowego, 3 litrowego silnika powinno być bułką z masłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem swoim 120 000 km obecnie przebieg to 220 000 , auto od 60 000km jeżdźi na programie 340KM/520 Nm.

Zaraz po programie do wymiany poszedł rozrząd , zbieg okoliczności albo dobiły go ekstra konie :D

Olej co 10 000km poza wymienionym rozrządem, brak jakichkolwiek problemów z silnikiem przez cały czas eksploatacji.

Oczywiście weź poprawkę na poprzedniego użytkownika, bywa że silniki uważane za bezawaryjne są zajeżdżane, a te niby awaryjne nie sprawiają problemu jeśli ktoś świadomie serwisuje auto.


Co do żywotności całego samochodu, to przebieg lekko powyżej 200 000 absolutnie nie jest problemen, ale .....

trzeba wziąć pod uwagę, że seria F jest kosztowna w naprawach i jeśli kotoś te 200 000 niespecjalnie inwestował w samochód, to suma zaniedbań może bez problemu sięgnąć kilkunastu tysięcy złotych.


Podsumowując bardzo dobrze sprawdź samochód przed zakupem i nie sugeruj się tym czy dany model jest solidny czy nie.


Co do samego wyboru 535i :

+ bardzo fajne osiągi

+ świetne brzmienie

+ nie śmierdzi dieslem :D

+ relatywnie niskie spalanie ( u mnie trasa 9L miasto 11,5 przed programem było o 0,5 litra mniej )


- słaby rozrząd jak na rozwiązanie z łańcuchem

- elektryczna pompa układu chłodzenia


Jeśli będziesz blisko Wrocławia lub Warszawy to możemy się umówić na jazdę próbną moim egzemplarzem zobaczysz czy Ci leży ten model, przy okazji zobaczysz jak powinno wyglądać zadbane BMW :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam, samochód nie składa się przecież tylko z silnika !

Jeśli to przebieg z zachodnich autostrad to z pewnością będzie "wypiaskowany" przód samochodu, zderzak, szyba maska itd. Cała reszta na plus. Krajowy to chyba same minusy skrzynia, zawieszenie, silnik, czasem zima i sól ( to jednak rzadkość w ostatnich latach.

Oczywiście to mój punkt widzenia, wybór należy do Ciebie ! Ogólna rada to nie napalać się, najlepiej poprosić znajomego aby studził emocje przy zakupie!


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mediana przebiegu 8 letniego F10/F11 do kupienia obecnie w DE to około 165kkm.

Mediana przebiegu 5 letniego F10/F11 do kupienia obecnie w DE to około 123kkm.

Zdarzają się 3 latki z przebiegiem 200kkm lub 300kkm (raz czy dwa widziałem roczne czy 2 letnie benzyny z takim przebiegiem).


Pytanie co ta sztuka z USA robiła ostatnie 2 lata i czemu nie znalazła chętnego w USA...


Co do przebiegu - tak jak pisałem - jeżeli ktoś jeździ naprawdę mało, to zakup np. 8 letniego samochodu na kolejne 5 lat może być jak najbardziej uzasadniony ekonomicznie, a żywotność 3l, 6 cylindrowego liczyłbym na spokojnie 300-400kkm bez poważniejszej awarii/naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.