Zrobiłem swoim 120 000 km obecnie przebieg to 220 000 , auto od 60 000km jeżdźi na programie 340KM/520 Nm. Zaraz po programie do wymiany poszedł rozrząd , zbieg okoliczności albo dobiły go ekstra konie :D Olej co 10 000km poza wymienionym rozrządem, brak jakichkolwiek problemów z silnikiem przez cały czas eksploatacji. Oczywiście weź poprawkę na poprzedniego użytkownika, bywa że silniki uważane za bezawaryjne są zajeżdżane, a te niby awaryjne nie sprawiają problemu jeśli ktoś świadomie serwisuje auto. Co do żywotności całego samochodu, to przebieg lekko powyżej 200 000 absolutnie nie jest problemen, ale ..... trzeba wziąć pod uwagę, że seria F jest kosztowna w naprawach i jeśli kotoś te 200 000 niespecjalnie inwestował w samochód, to suma zaniedbań może bez problemu sięgnąć kilkunastu tysięcy złotych. Podsumowując bardzo dobrze sprawdź samochód przed zakupem i nie sugeruj się tym czy dany model jest solidny czy nie. Co do samego wyboru 535i : + bardzo fajne osiągi + świetne brzmienie + nie śmierdzi dieslem :D + relatywnie niskie spalanie ( u mnie trasa 9L miasto 11,5 przed programem było o 0,5 litra mniej ) - słaby rozrząd jak na rozwiązanie z łańcuchem - elektryczna pompa układu chłodzenia Jeśli będziesz blisko Wrocławia lub Warszawy to możemy się umówić na jazdę próbną moim egzemplarzem zobaczysz czy Ci leży ten model, przy okazji zobaczysz jak powinno wyglądać zadbane BMW :D