Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam robił ktoś z was zmianę dyfra u siebie na większy. Muszę zmienić bo u mnie są luzy mam 2.35 czy mogę włożyć 2.47 . Co się zmieni czy silnik będzie miał z tym problem

czy lepiej szukać 2.35.

Opublikowano

ja mam 2.56 dyfer taki też pasuje do m47n 150km i taki fabrycznie siedział.Szukanie dyfra bez luzów to gorzej niż z półosiami :roll:


aa ale Ty masz skrzynie 5? to nie wiem czy 2.56 spasuje bo ja mam skrzynie 6b

Opublikowano
Mam na oku jeden dyfer i jest tak , jak się zblokuje czy to wyjscie półosi i kręci się za wał to wogóle nie ma luzu i odwrotnie tak samo. A jak się kręci jedną półosią to jest takie chrybotanie czy tak ma być.
Opublikowano
nie mam aktualnie koła zamontowanego :roll: dopiero w weekend jak mi sie uda to sprawdzę.Ale jak kręci się piastą a po drugiej stronie nie mam półosi tylko po jednej to takie jak by chrybotanie jest..
Opublikowano
z dyfrem masz raczej wszystko okej bo pamiętam jak swój sprawdzałem to też słychać było z resztą jak piastą kręcę a mam jedną półoś zamontowaną to też słychać takie coś jak Ty na filmie więc raczej tak ma byc
Opublikowano

obejrzyj sobie odcinek tvn turbo samochód marzeń Adama Klimka :D tam był odcinek o połosiach i dyfrze pokazywał,że luz na wyjściu stronę wału nie dyskwalifikuje dyfra :)


mowa o e46 m3 :)

Opublikowano
Panowie sprawa z dyfrem ma się tak , po sprawdzeniu na stole zero jakichkolwiek luzów ,stuków . Po kręceniu wałem czuć jak wałek atakujący się kręci płynnie z tym dużym kołem zębatym. Jest tylko plama z boku bo musiał uszczelniacz puszczać już olej ale to wymienię od razu dwie strony. Olej jest czysty taki przezroczysty nie widać żadnego syfu, co lepiej zrobić dolać do stanu oleju czy wymienić na nowy olej.
Opublikowano
zalej nowy olej fuchsa i sprawdz zanim ruszysz uszczelniacz czy odpowietrznik dyfra masz drożny :) u samej góry jest on dyfra jak tylna pokrywa.U mnie był zawalony,że nie było go widać dopiero przepchanie igiełką otworu i przedmuchanie spowodowało,że odpowietrznik był drożny
Opublikowano
@ up kolego jeszcze dodam jak miałem wyciek z dyfra mechanik zmienił mi uszczelniacz od strony półosi podciekało dalej.Pozniej ja znów go zmieniłem też na corteco i też po szybszej jeździe podciekało.Mechanik mówił,że flansza od półosi już będzie wyrobiona i dla tego przeciska ale co się potem okazało to odpowietrznik dyfra w ogóle nie istniał.Szkoda,że tamten dyfer już wyjąłem i rozebrałem a włożyłem inny bo bym sprawdził czy dalej by podciekało.Odpowietrznik musi być drożny.Sprawdzić to można tak jak masz na wierzchu. Wprowadź powietrze ustami i powiniene być opór a po puszczeniu odbije w Twoją stronę :roll:
Opublikowano
Sprawdziłem dzisiaj odpowietrznik trochę zawalony był , wyczyściłem szczotką i dmuchłem kompresorem fajnie powietrze schodziło z dyfra. Jutro przyjdą uszczelniacze orginały i tuleja nr 9 poliuretan. Orientuje się ktoś ile oleju wchodzi dokładnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.