Skocz do zawartości

Bierze olej - płukanka Archoil 2300


Piter944

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,

Auto to e61 2007 525i n52. Jak w temacie auto bierze olej 0,6-1l na 1000 km. Po odpaleniu najczęściej rano z tłumika wydobywa się chmura białego dymu po około 1-2 minut już wcale nie kopci, najbardziej widać to jak jest chłodniej na zewnątrz. Zauważyłem, ze najwiecej oleju spala podczas ostrej jazdy 6-7 tys obrotów. Po odkręceniu korka oleju na pracującym silniku delikatnie go zaciąga, silnik gaśnie gdy korek jest otwarty przez dłuższą chwile (odma chyba sprawna?).

Wymontowałem DISE była lekko zaolejona (i tak jest do wymiany-zamówiłem nową). Na 5 oraz 6 świecy jest czarny nalot. Auto nie kopci podczas mocnej „przegazówki”. Stawiałbym na uszczelniacze zaworowe, że już nie trzymają i puszczają olej.

Na forum natknąłem się na ciekawy wątek odnośnie poboru oleju przez te motory. Po zastosowaniu dodatku archoil 2300 oraz zalaniu oleju 0w40 pobór oleju spadł do minimum niemalże do zera. Chciałbym przeprowadzić taką operacje u siebie. Po kupnie silnik dostał płukankę Engine Flush białą i wymieniłem olej na Valvoline 5w40 z normą LL4. Do oleju zastosowałem również uszlachetniacze LM Ceratec. Pytanie brzmi czy mogę zalać do tego wszystkiego teraz tą delikatną i długofalową płukankę? Do wymiany oleju brakuje mi około 4 tys km. Wtedy zlałbym wszystko i zalał olej 0w40 z dodatkiem Archoil9100.

Dodatek Archoil 2300 podobno rewitalizuje też gumowe elementy silnika takie jak chociażby uszczelniacze zaworowe. Miałem już kiedyś auto z zapieczonymi pierścieniami i podczas „przegazówki” bardzo korciło, tutaj nie ma tego zjawiska.

Dziekuje z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

Auto to e61 2007 525i n52. Jak w temacie auto bierze olej 0,6-1l na 1000 km.

Dodatek Archoil 2300 podobno rewitalizuje też gumowe elementy silnika takie jak chociażby uszczelniacze zaworowe.

 

zbieraj kasę na wymianę uszczelniaczy i przestań wierzyć co marketingowcy piszą na pudełku :shock:

no i poczytaj forum pod kątem N52, jest sporo dobrej wiedzy z ostatnich miesięcy, szczególnie tu i w dziale E90.

R6 + V4 = :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.