Skocz do zawartości

Piter944

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525i n52 2007

Osiągnięcia Piter944

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź małą DISE najlepiej organoleptycznie czyli musisz ją wyjąc i wymusić na zapłonie jej otwarcie i zamknięcie za pomocą inpy. Nie trzeba ściągać kolektora żeby ją zdemontować, wystarczy zdjąć pasek i odkręcić alternator.
  2. Dzisiaj pokusiłem się o zmianę wtrysków miejscami. Wtrysk z cylindra pierwszego powędrował na cylinder numer dwa. I co?? Wtrysk z cylindra pierwszego pracuje idealnie na cylindrze drugim, natomiast ten z drugiego pracuje jeszcze gorzej niż poprzedni na pierwszym cylindrze. Korekty są jeszcze delikatnie wyższe niż na starym wtrysku o co tu może chodzić? Dziś tez zauważyłem błąd 2AA9 to chyba problem związany z małą disą. Wymieniałem ją kurczę może pół roku temu na używaną sprawną i co już by wyziąneła ducha?? Przy okazji wymieniłem wtedy odme na nową (bo mała DISA miała wtedy w środku olej!). Dziś sprawdziłem inpą jak pracują DISY. Dużą miałem na wierzchu, pracuje poprawnie tj. Zamyka i otwiera się w 100% poprawnie. Mała DISA słychać, ze pracuje silniczek ale czy się obraca to hmm ciekawe. Co mogę jeszcze nadmienić to to, ze w aucie tak jakby w środkowym tunelu (najczęściej na D) słychać takie grzechotanie myślicie ze to mała DISA ma luz i pomimo pracy jej silniczka łopatka nie zmienia pozycji stad te wypadania zapłonow?
  3. Witam koledzy, Witam, Problem polega na tym, iż w moim aucie na postoju często wypada zapłon. Wypada on zawsze na 1 cylindrze (cewka nowa, świecą nowa). 1 cylinder ma korekty od 2,8 do 4 natomiast 3 cylinder ma korekty podobne z tym, że na minus. Z tego co wyczytałem na forach odpowiada za to sonda przed katalizatorem. Nadmienię, iż auto bardzo dużo pali bo w mieście wynik to +\- 20-21 l pb. Błędy jakie mi wyskakują to P0430 „catalyst conversation bank 1” oraz P0420 „catalyst conversation bank 2”. Za 1-3 cylinder odpowiada sonda przed katalizatorem czy mogę przypuszczać iż kończy ona swój żywot i należy ją wymienić??
  4. Witam kolegów, Auto to e61 2007 525i n52. Jak w temacie auto bierze olej 0,6-1l na 1000 km. Po odpaleniu najczęściej rano z tłumika wydobywa się chmura białego dymu po około 1-2 minut już wcale nie kopci, najbardziej widać to jak jest chłodniej na zewnątrz. Zauważyłem, ze najwiecej oleju spala podczas ostrej jazdy 6-7 tys obrotów. Po odkręceniu korka oleju na pracującym silniku delikatnie go zaciąga, silnik gaśnie gdy korek jest otwarty przez dłuższą chwile (odma chyba sprawna?). Wymontowałem DISE była lekko zaolejona (i tak jest do wymiany-zamówiłem nową). Na 5 oraz 6 świecy jest czarny nalot. Auto nie kopci podczas mocnej „przegazówki”. Stawiałbym na uszczelniacze zaworowe, że już nie trzymają i puszczają olej. Na forum natknąłem się na ciekawy wątek odnośnie poboru oleju przez te motory. Po zastosowaniu dodatku archoil 2300 oraz zalaniu oleju 0w40 pobór oleju spadł do minimum niemalże do zera. Chciałbym przeprowadzić taką operacje u siebie. Po kupnie silnik dostał płukankę Engine Flush białą i wymieniłem olej na Valvoline 5w40 z normą LL4. Do oleju zastosowałem również uszlachetniacze LM Ceratec. Pytanie brzmi czy mogę zalać do tego wszystkiego teraz tą delikatną i długofalową płukankę? Do wymiany oleju brakuje mi około 4 tys km. Wtedy zlałbym wszystko i zalał olej 0w40 z dodatkiem Archoil9100. Dodatek Archoil 2300 podobno rewitalizuje też gumowe elementy silnika takie jak chociażby uszczelniacze zaworowe. Miałem już kiedyś auto z zapieczonymi pierścieniami i podczas „przegazówki” bardzo korciło, tutaj nie ma tego zjawiska. Dziekuje z góry za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.