Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pytanie jak w tytule, czy ktos robił w e39 swap z silnika m52b20 2xvanos na M52B28 1xvanos, czy stanowi to jakis problem? Nigdzie nie moge znalezc takiego tematu zawsze kazdy zmienia z 1xvanos na 2xvanos. Poszukuje aktualnie albo calej e39 z 2.8 albo kompletnego swapa ale wiadomo wygodniej miec caly samochod i przekladac reszte rzeczy potrzebnych do swapa(np dyfer, poloski)

A wy bardziej polecilibyscie 1 czy 2 vanosy?

Ja nastawilem sie na 1 vanos ze względu na mozliwosc zalozenia pozniej dolotu od m50b25 i moze jeszcze walkow rozrzadu od m3 e36 :D :D , co o tym myslicie? :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czemu nie chcesz zrobić łatwiej i zmienić M52TUB20 na M52TUB28?

Wtedy cały osprzęt zostawiasz, włącznie ze sterownikiem silnika. Tylko program w sterowniku silnika do zmiany na właściwy

Opublikowano

Z czego co czytałem to jest problemowe założenie kolektora dolotowego od m52b25 , aczkolwiek jesli tak nie jest to wyprowadzcie mnie z błędu.

Ogólnie sam nie wiem co lepsze czy wersja z 1 czy 2 vanosami i caly czas sie zastanawiam który silnik wybrac :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.