Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

potrzebuje waszej pomocy. Założyłem do swojego modelu gaz na razie przejechałem kilkaset km, ale co jakiś czas na chwilę obecną zapala check i pokazuje błędy 2C27 i 2C28. Wiem, że są to błędy od lambdy przed katem ale co może być ich przyczyną ? Na PB problem nie występuje w ogóle a na gazie zapala błąd co mniej więcej 30-50km. Z autem nic się nie dzieje działa i chodzi normalnie zarówno na jednym jak i drugim paliwie. Przez chwilę po zapaleniu checka przy pierwszym przyspieszeniu po wyskoczeniu usterki dostaje delikatnego muła tak jakby przy pełnym naciśnięciu pedału gazu w podłogę ją coś przyblokowało, a następnie jeździ już normalnie. Czy myślicie, że to może być kwestia wyregulowania gazu, żeby pierwsze sondy nie wywalały błędu ? Czy ktoś z Was może spotkał się z takim problemem miał z tym do czynienia lub może zna inny powód wywalania usterki w tym samochodzie z tym silnikiem?? :) bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje. Na gazie zrobiłem dopiero 300-400km więc nawet nie był jeszcze na 1 przeglądzie na 1000km i może to być wina regulacji ale wole reagować za wczasu niż czekać jak będzie go przelewać i rozdupczy zawory :)

Opublikowano
Śmigaj do gazownika i niech ogarnia temat jeśli nie miałeś błędów przed założeniem. Ja na LPG przejechałem już 40k i samochód od początku reaguje identycznie na PB jak i na LPG i żadnych błędów przez LPG nie sypie.
Opublikowano
odpisałem tez na priv. Gaz do regulacji na sondzie szerokopasmowej na właściwe AFR.
R6 + V4 = :)
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.