Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Widnieje szkoda w historii.

http://bimmer.work/vin/cfff9ca0947e9fe5a4bf154414b3b5873/exterior.jpg

http://bimmer.work/vin/cfff9ca0947e9fe5a4bf154414b3b5873/interior.jpg

Type	XL51
Model	528i Xdrive
Market	Europe
Development Code	F11
Chassis	Touring
Steering	left
Doors	5
Engine	N20
Displacement	2.00 l
Power	180 kW
Drivetrain	All Wheel-Drive
Transmission	automatic
Color	Black-sapphire Metallic - 475
Upholstery	Leder "dakota/oyster" - LCCX
Manufacturer	BMW AG
Production Plant	Dingolfing, Germany
Production Date	2012-05-14

1CA	Selection Cop Relevant Vehicles	Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
1CB	Co2 Content	Co2 Umfang
1CC	Automatic Start/stop Function	Auto Start Stop Funktion
1CD	Brake Energy Regeneration	Brake Energy Regeneration
230	Eu Specific Additional Equipment	Eu Spezifische Zusatzumfaenge
258	Runflat Tyres	Bereifung Mit Notlaufeigenschaften
2K2	Alloy Wheels Star Spoke 328	Lm Raeder V-speiche 328
2TB	Sport Automatic Transmission	Sport-automatik Getriebe
316	Automatic Tailgate Operation	Automatische Heckklappenbetaetigung
320	Model Designation, Deletion	Modellschriftzug Entfall
322	Comfort Access System	Komfortzugang
323	Soft Close Automatic System For Doors	Soft-close-automatik Fuer Tueren
358	Climate Comfort Windscreen	Klimakomfort-frontscheibe
3AT	Roof Rails Aluminium Satinated	Dachreling Aluminium Satiniert
423	Floor Mats, Velour	Fussmatten In Velours
428	Warning Triangle	Warndreieck
430	Interior And Exterior Mirror Packa	Innen- Und Aussenspiegelpaket
431	Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d	Innenspiegel,automatisch Abblendend
494	Seat Heating F Driver/front Passenger	Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
4B9	Int.trim Finishers Alum.high Finish	Int.leiste Aluminium Feinschliff
4NE	Blow-by-heater	Blow-by-heizer
4U2	Driving Experience Control Incl. Ec	Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro
4UR	Ambient Light	Ambientes Licht
502	Headlight Washer System	Scheinwerfer-waschanlage
508	Park Distance Control (pdc)	Park Distance Control (pdc)
522	Xenon Light	Xenon-licht
524	Adaptive Headlights	Adaptives Kurvenlicht
534	Automatic Air Conditioning	Klimaautomatik
548	Speedometer With Kilometer Reading	Kilometertacho
575	Additional 12v Power Socket	Zusaetzliche 12-v-steckdose
5AC	Autom. High-beam Headlights Control	Fernlichtassistent
609	Navigation System Professional	Navigationssystem Professional
610	Head Up Display	Head-up Display
612	Bmw Assist	Bmw Assist
614	Internet Preparation	Internet Vorbereitung
615	Extended Bmw Online Information	Erweiterte Bmw Online Information
616	Bmw Online	Bmw Online
620	Voice Input System	Spracheingabesystem
633	Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.	Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.
698	Area-code 2	Area-code 2
6AA	Bmw Teleservices	Bmw Teleservices
6AB	Control Teleservices	Steuerung Teleservices
6FL	Usb-/audio Interface	Usb-audio-schnittstelle
6NF	Ext.con.of The Music Play.i.mobilph	Music-schnittstelle Fuer Smartphone
6NR	Apps	Apps
6VA	Cic Control	Cic Zusteuerung
6VC	Control Combox	Steuerung Combox
6WA	Instrument Cluster W. Extended Cont	Instrumentenkombi. M. Erw. Umf.
710	M Leather Steering Wheel	M Lederlenkrad
7A2	Innovation Package Ii	Innovationspaket Ii
7RS	Comfort Package	Comfort Paket
7SP	Navi Professinal W.handyprep.bluetooth	Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth
801	Germany Version	Deutschland-ausfuehrung
851	Language Version German	Sprachversion Deutsch
879	German / On-board Documentation	Deutsch / Bordliteratur
8KA	Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months	Oelwartungsint. 30.000km/24monate
8SC	Country Spec. Release Of Teleservice	Laenderspez. Teleservicefreisch.
8TF	Active Protection For Pedestrians	Aktiver Fussgaengerschutz.
8TH	Speed Limit Info	Speed Limit Info
8TN	Daytime Driving Lights Selectable B	Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst
8V1	Ncap Label	Hinweisschild Ncap
9AA	External Skin Protection	Aussenhautschutz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@Whoocash - bez obrazy, ale już Ci kiedyś napisałem...

Chcesz fajną i trwałą F10/F11 - poszukaj w 3.0d - to niezapomniane połączenie. :cool2:

Chcesz zaoszczędzić, ale ma być dobra F10/F11 - poszukaj możliwie najlepszej sztuki w 2.0d, zrobisz rozrząd i będzie TANIO jeździć. :)

Ewentualnie remap i będzie uśmiech na twarzy... :D

To nie (za przeproszeniem) Ford czy Opel, że trzeba martwić się o filtr DPF... :cry2:


Natomiast odczuwam, że jesteś zdalnie sterowanym euro - JAKOBY - "ekologiem" i uparłeś się (pomimo wszystko) na BMW F10/F11 w N20 - zastanów się jeszcze PIĘĆDZIESIĄT RAZY. :oops:

Co byś nie zrobił, i jakbyś nie cudował, i tak swoje pali... ... i benzyny, i oleju... :oops:

I tak będą kłopoty z trwałością... :duh:

Wtedy wybierz Lexa lub jakiegoś Priusa - będziesz niby jakoby "EKO"..., bo swoje to one palą... :mad2: , ale nie ma z nimi TAKICH problemów, jak w N20 są na porządku dziennym.

F10/F11 to kawał auta, swoje waży, swoje przebiegi robi, i w nich w szczególności N20 daje popalić. :oops:


Przepraszam za OT...

Ale JA już na te Twoje piątki w N20 to patrzeć nie mogę... :cry2:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem EKOvtylko podoba mi się charakterystyka silnika w benzynie. Zawsze jeździłem benzynami i obecnie mam B piątkę w dieslu i jazda jest przyjemna ale już nie ekscytującą. Wciska w fotel ale nagle kończy się moc gdzie benzyna dopiero zaczyna jechać. Dlatego właśnie patrze za benzyna. To że trzeba dolac trochę oleju to nic bo w pasku też to muszę zrobić. Po za tym ciszej jest w benzynie i nie śmierdzi :) Tylko dla tych powodów uparlem się na benzynie. Akurat trafiają się 2.0 ale 3.0 bym wolał bardziej i najlepiej wolnossak ale wybieram to co będzie w jak najlepszym stanie. Nie wiem czy rozumiesz o co mi biega.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zawsze jeździłem benzynami i obecnie mam B piątkę w dieslu i jazda jest przyjemna ale już nie ekscytującą.

Co to jest ta "B piątka" w dieslu? :?:

Alpina B5? czy może wykopaliska typu Passat B5 czy Audi A4 B5?

Bo my tu forum BMW jesteśmy... i dla nas B5 to raczej Alpina... :D

 

Wciska w fotel ale nagle kończy się moc gdzie benzyna dopiero zaczyna jechać. Dlatego właśnie patrze za benzyna.

:duh:

Co... co... co???

Mam wrażenie, że piszesz o jakimś archaicznym aucie max z Euro3 i skrzynią manualną lub z jakimś 4 biegowym automacie. :oops:

Bo w nowożytnym BMW np. F10/F11 - dajesz buta w podłogę, a automat robi wszystko za Ciebie... :norty:

I zmienia biegi naprawdę szybko... :cool2:

I MA TYCH BIEGÓW OSIEM...

W dieslu też... :D

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem b piątkę w dieslu ;) nieśmiertelny 1.9 TDI, potem miałem passata CC 1.8 TSI DSG (za kasę ze sprzedaży B5 naprawiłem olejopożeracza TSI ;) bardzo przyjemna jazda i dynamiczna zmiana biegów przez DSG. Jednak obecna 525D (2.0) z 8HP w trybie komfort pięknie i miękko zmienia biegi jak na klasyczny automat przystało, natomiast w trybie sport uważam nie ustępuje DSG szybkością. Dodatkowo benzyny R4 z wtryskiem bezpośrednim na postoju klekoczą podobnie do diesla. Jak na razie na diesla N47 nie mam co narzekać, 218 koni robi robotę, spalanie 6.7 - litr mniej niż passat CC TSI przy lepszej dynamice i większej o 400kg masie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jejku ale Cię poniosło ;) Gadałem o archaicznym Passacie z Euro kto wie jakim (jednak to nie ja jestem pro EKO) w manualu ale przytoczyłem tylko anegdotkę, że wolę charakterystykę pracy diesla i chodziło mi o to, że diesel nie ma takiego, zakresu obrotów jak benzyna. Kończy się np przy 5 tysiach obrotów a benzyna jedzie jeszcze z 2 wyżej. I to mi się właśnie podoba.

Samochód mam w naprawdę dobrym stanie i dlatego zostanie jako drugi dla żony. Dla siebie myślałem o mocniejszej benzynie. I dobrze wiem jak jedzie automat:) tyle że w dieslu nie wielki ma przedział obrotów.






[/b][/b]

Zawsze jeździłem benzynami i obecnie mam B piątkę w dieslu i jazda jest przyjemna ale już nie ekscytującą.

Co to jest ta "B piątka" w dieslu? :?:

Alpina B5? czy może wykopaliska typu Passat B5 czy Audi A4 B5?

Bo my tu forum BMW jesteśmy... i dla nas B5 to raczej Alpina... :D

 

Wciska w fotel ale nagle kończy się moc gdzie benzyna dopiero zaczyna jechać. Dlatego właśnie patrze za benzyna.

:duh:

Co... co... co???

Mam wrażenie, że piszesz o jakimś archaicznym aucie max z Euro3 i skrzynią manualną lub z jakimś 4 biegowym automacie. :oops:

Bo w nowożytnym BMW np. F10/F11 - dajesz buta w podłogę, a automat robi wszystko za Ciebie... :norty:

I zmienia biegi naprawdę szybko... :cool2:

I MA TYCH BIEGÓW OSIEM...

W dieslu też... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Robiąc zdjęcia w cieniu drzew zdecydowanie nie pokazuje stanu lakieru, nerki dramat (kojarzą mi się z nakładkami pod felgi imitujące nawiercane tarcze które widziałem niedawno w passeratti b5). Silnik sprzed poprawek, do tego xdrive, trzeba sprawdzić jak był serwisowany, ponieważ taki przebieg już może oznaczać wydatki.

Najważniejsze że egzemplarz ten, to nie jest produkt na rynek USA, jest to wersja europejska. Zorientowani wiedzą jakie to ważne.

Taa? I wymiana oleju co 30 tysięcy km+? To ja wolę z usa co max 15.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.