Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Rok temu zakupiłem BMW E60 525i 218km +lpg i teraz zaczynają się schody.

Zwracam się z zapytanie do was odnośnie wypadania zapłonu na 1,2,3 cylindrze na początku myślałem że to wina wtryskiwaczy gazu zostały wymienione. Wymienione były też cewki założone zostały NGK i świece boscha irydowe. ale wypadanie zapłonu powstaje też na benzynie przy wyższych obrotach ok 4-5tys jaka może być przyczyna takich sytuacji może ktoś miał podobną sytuację i jest w stanie pomóc, mechanik mówi że może to być Vanos bądź Disa czy jest to możliwe?? ewentualnie co się może dziać? Bardzo was proszę o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano
Czyli przyczyn może być mnóstwo? A od czego było by najlepiej zacząć w mojej sytuacji? Czy dobry elektryk będzie w stanie sprawdzić sondy na komputerze?

 

no podstawa podstaw... ktoś ci musi to auto przejrzeć INPĄ albo innym programem, zobaczyć korekty, błędy, parametry. Bez tego dalej nie ruszysz i będziesz zgadywał tylko.

R6 + V4 = :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najlepiej sam się naucz obsługiwać i interpretować INPĘ bo jak jeżdżenie po fachowcach zwykle kończy się bólem w portfelu.

Zdalną diagnozę może Ci zrobić Kaspars z serwisu bimmerprofs. Polecam go, zna się dobrze na N52/N53. Na jego blogu też się dużo dowiesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.