Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że szukałem na forum odpowiedźi na moje pytanie, jednak jej nie znalazłem. A mianowicie od 5 dni, podczas jazdy (nie zawsze) wyskakuje komunikat drivetrain. Oczywiście silnik wchodzi w tryb awaryjny,przestaje równo pracować i przy tym załącza się wentylator chłodnicy .Nie wyskakuje żaden komunikat odnośnie temperatury cieczy Po ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy. Dzisiaj po pracy w ukrytym menu zegarów, sprawdziłem kody błędów i jest t jeden E12C01. Szukałem w internecie i wyczytałem, że wymieniony błąd wskazuję :Czujnik poziomu napełnienia zbiornika lewy: Zwarcie z plusem. I tak zastanawiam się czy może on mieć wpływ na wyżej opisane zachowanie auta? Może ktoś miał już taki przypadek?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdź sobie poziom oleju w skrzyni biegów.
Opublikowano
Byłem u mechanika i poziom oleju w skrzyni jest odpowiedni. skrzynia zmienia biegi płynnie nie ma żadnych nie pokojacych objawów , Auto ma zmieniona mape silnika przez poprzedniego właściciela, czy to może być powód?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E12C01



Kody błędów BMW


Informacje o błędach


Opis kodu błędu

Zestaw wskaźników odbiera wartości rezystancji czujników poziomu paliwa z jednostki sterującej JBE / REM / BDC w postaci komunikatu CAN.

Zwarcie do B + jest wykrywane, jeśli odebrana wartość rezystancji jest większa niż zdefiniowana wartość graniczna zwarcia

.

Warunki kodu błędu

Ogólne warunki Napięcie: od 6 V do 16 V.

Stan terminala Terminal 30

włączony

Warunki jazdy

Należy dezaktywować tryb produkcyjny, transportowy i warsztatowy.


Stan czasu uszkodzenia

Wprowadzenie kodu błędu po 25 sekundach.

Plan serwisowy

Wpis kodu błędu jest redundantny w stosunku do odpowiedniego wpisu kodu błędu w jednostce sterującej JBE / REM / BDC.


Różne przypadki:

Jeżeli odpowiednia usterka zostanie wpisana dla czujnika poziomu paliwa w jednostce sterującej JBE / REM / BDC, należy kontynuować poszukiwanie usterki dla tego wpisu w pamięci usterek. Moduł testowy wskaźnika paliwa musi być przetwarzany zgodnie z planem testów. Jeśli nie ma odpowiedniego błędu zapisanego w jednostce sterującej JBE / REM / BDC, sprawdź, czy nie wystąpił problem z podnapięciem. W przeciwieństwie do jednostki sterującej JBE / REM / BDC, zestaw wskaźników rejestruje również ten wpis pamięci błędów w przypadku zbyt niskiego napięcia. Wpis pamięci błędów można usunąć, jeśli wystąpił problem z podnapięciem. Dalsze środki nie są wtedy konieczne.Jeśli żaden z tych warunków nie ma zastosowania, a nadal istnieją skargi dotyczące wskaźnika paliwa, należy przejść przez moduł testowy dla wskaźnika paliwa zgodnie z planem testów.


Wpływ na błąd

Wskaźnik poziomu paliwa i zasięg nieprawdopodobne.


Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Nie

Komunikaty Centrum sterowania


Uwagi serwisowe

Ta usterka może również wystąpić w przypadku zbyt niskiego napięcia. W takim przypadku należy wziąć pod uwagę warunki otoczenia.


© 2020 - BMWFaultCodes

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.