Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ostatnio znowu w samochodzie zapalił mi się check, też zupełnie bez żadnych objawów :shock:

Błędy z INPY to:

- 227 Lambdareglerabweichung Bank 1 zu gross

- 228 Lambdareglerabweichung Bank 2 zu gross

- 202 Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag

- 203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag


Czytałem że może się to brać przez łapanie lewego powietrza, lecz u mnie chyba nic takiego się nie dzieje. Czy może być to wina sond? Jak sprawdzić ich działanie w INPIE (czytałem że można coś takiego zrobić)

Pozdrawiam


EDIT:

Wartości sprawdziłem, nie wiem tylko co one oznaczają, chyba ważne jest to że nie stoją w miejscu(?)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź adaptacje, moze masz instalacje lpg i robi balagan.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam nic niepokojącego nie słyszę, jakie masz adaptacje i inne parametry.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż korekty paliwowe i masę powietrza na wolnych obrotach po rozgrzaniu, na 99% masz lewe powietrze. To nie błędy sond tylko zły skład mieszanki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.