Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry.


Mój problem polega na tym, że dopóki auto nie jest rozgrzane, wszystko działa bez zarzutu. Po rozgrzaniu, lewarek przełączania biegów (chodzi o pozycje PNRD) pracuje coraz ciężej, aż dochodzi do sytuacji, gdzie nie można zapiąć biegu. Szczególnie chodzi tu o Drive. Czuć jakby coś go odpychało, ciągnęło. Ciągnąc go do siebie i trzymając, świeci się koło niego dioda D, ale na wyświetlaczu nie ma nic. Nie załącza się Drive. Gdy go puszczę, odbija. Nadmienię, że w czasie samej jazdy, skrzynia zmienia biegi bez zarzutu. Gdy auto postoi dłuższy czas, problem znika i wraca po rozgrzaniu (dłuższa jazda). Co może być przyczyną? Olej i filtr zmieniłem "przed chwilą". Przed zmianą nie zauważyłem tego problemu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze masz oleju i czy dobry wlałeś? Poza tym po co wachlujesz wajchą. Automat wrzucasz D i śmigasz aż do wyłączenia auta. Nie przerzuca się na światłach na N czy P. Na światłach stoisz na hamulcu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popraw tytuł na zgodny z regulaminem.

Co to za skrzynia? Silnik? Jaki konkretnie olej i jak sprawdzany poziom?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wybierak chyba nie ma fizycznego połączenia ze skrzynią. Może elementy wybieraka puchną i stąd problemy ze zmianą jego położenia?
civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.