Skocz do zawartości

divx_exchange

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia divx_exchange

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Co do oleju, tak poziom dobry i olej też. Wiem jak jeździć automatem, ale czasem trzeba użyć R i/lub P. Czy powodem może być fakt, że auto długo stało?
  2. Dzień dobry. Mój problem polega na tym, że dopóki auto nie jest rozgrzane, wszystko działa bez zarzutu. Po rozgrzaniu, lewarek przełączania biegów (chodzi o pozycje PNRD) pracuje coraz ciężej, aż dochodzi do sytuacji, gdzie nie można zapiąć biegu. Szczególnie chodzi tu o Drive. Czuć jakby coś go odpychało, ciągnęło. Ciągnąc go do siebie i trzymając, świeci się koło niego dioda D, ale na wyświetlaczu nie ma nic. Nie załącza się Drive. Gdy go puszczę, odbija. Nadmienię, że w czasie samej jazdy, skrzynia zmienia biegi bez zarzutu. Gdy auto postoi dłuższy czas, problem znika i wraca po rozgrzaniu (dłuższa jazda). Co może być przyczyną? Olej i filtr zmieniłem "przed chwilą". Przed zmianą nie zauważyłem tego problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.