Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym dokonać modyfikacji powodującej pops,bangs cracles w Bmw 428 N26. Słyszalem o różnych metodach przeprowadzenia takiej modyfikacji od wycinania 1 lub 2 katalizatorów po montaż downpipe ze sporotwym katalizatorem oczywiście reszte zawsze musi zrobić oprogramowanie. Czy ktoś z was dokonywał takiej modyfikacji lub ewentualnie wie jakie konsekwencje dla twałości silnika może spowodować usuwanie katalizatorów i czy montując downpipe unikne takowych problemów, bo co warsztat tuningowy to inna opinia... :(

PS to moje początki na forum więc przepraszam jeśli już przewinął się powyższy temat. :)

Opublikowano

Kup downpipe tylko 3,5 cala ja mam bez cata , jak chcesz weź euro4 i będzie ok ale jak dla mnie szkoda kasy na katalizator sportowy (lepiej dolot zrobić)

rezonatora nie ruszaj już .

Oczywiście tłumik końcowy wymiana najlepiej z klapkami na pilota

Mapa silnika i ogień :D


lub: :twisted: :twisted: :twisted:




Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.