Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Nadszedł ten czas kiedy rozkładam ręce i potrzebuje Waszej pomocy.


Jestem posiadaczem E91 320d (163KM) z automatyczną skrzynią. Jakiś czas temu zaślepiłem zawór egr ponieważ auto mocno kopciło.

Z upływem czasu zaczął mi przeszkadzać Check engine na desce i postanowiłem wgrać ponownie mapą z usuniętym programowo zaworem.


Narzędzia jakiego użyłem to Kess (chińczyk), zrobiłem full backup i przystąpiłem do wgrywania obrobionej mapy.

Po chwili od rozpoczęcia wyskoczyłem komunikat o braku połączenia.. Prostownik był podłączony, ale cóż, coś poszło nie tak.


Przy próbie odpalenia dostaję komunikaty typu: transmission fault itd itd.


Po wgraniu ponownie backup'u na stole, problem ten sam - transmission fault.

Programy diagnostyczne nie widzą sterownika silnika.


Kupiłem drugi sterownik, wgraliśmy mój backup ale dalej bez rezultatu. Te same błędy.


Czy problemem będzie immo zakodowane w nowym sterowniku?



Nadarzyła się okazja i kupiłem zestaw startowy (Ecu+Cas+kluczyk), po podłączeniu wszystkiego komunikacja sterownika z autem i programami diagnostycznymi wróciła ale niestety okazało się, że zestaw jest od manuala i nie mogę dalej odpalić auta.


Proszę o pomoc, co dalej robić?

Z autem walczę już miesiąc, ale powoli się poddaje..

Opublikowano
Trzeba przekodować cas. Skąd jesteś?

Trzeba przekodować CAS w sterowniku z moją mapą, czy ten z zestawu startowego?


Jestem z okolic Szczecina. Jeśli trzeba będzie to mogę wysłać nawet i pół samochodu ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.