Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Podczas odpalania auta po nocy lub dłuższym postoju telepie silnikiem. Jak już ruszę i przejadę się kawałek to objawy ustają. Jeżeli silnik jest w miarę ciepły to objawy nie występują. Podłączyłem auto do ISTA i mam cały czas błąd (po wykasowaniu i uruchomieniu silnika znów się pojawia) :


119208 - Fuel low-pressure sensor signal, fixed


Zamówiłem nowy, oryginalny i dziś chciałem go wymienić lecz nie wiem gdzie on jest :mad2: Zdjąłem osłonę silnika lecz nigdzie go nie widzę. Trzeba demontować kolektor? Wie ktoś może gdzie on się znajduje?

b72b536e244610f0med.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Diagnoza polega na monitorowaniu czujnika niskiego ciśnienia paliwa.

Warunki monitorowania

nieprawidłowego działania Błąd jest wykrywany, gdy napięcie czujnika niskiego ciśnienia nie zmieniło się o co najmniej 0 V.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Warunek wstępny napięcia

- Napięcie pojazdu od 9 V do 16 V

Warunek temperatury

- Brak

Warunek czasowy

-2 s / + 4 s po uruchomieniu silnika

Inne warunki wstępne

- Silnik włączony

Status

zacisku - Zacisk 15

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Usterka jest wprowadzana natychmiast.

Plan serwisowy

- Sprawdzić sygnał czujnika niskiego ciśnienia

- Sprawdzić wiązkę przewodów między DME a czujnikiem niskiego ciśnienia

- Wymienić czujnik ciśnienia paliwa

Wpływ na awarię

- Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

- Żaden

© 2020 - BMWFaultCodes




Wychodzi na to ,że jest to część nr. 6

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/


B6125

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/SK2HOJP

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/XS5Pcgs


Warto by było sprawdzić czy w ogóle dochodzi tam napięcie...

Zakres pomiarowy ok. 0,5 - 4,5 wolta odpowiada ciśnieniu paliwa od 0,1 MPa (1 bar) do 1,1 MPa (11 bar).

Może się okazać ,że masz ogólny problem z przewodami elektrycznymi.


Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: -2012/02

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/DjZtOacG

Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: 2012/03 +

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/HTCTwZns

Opublikowano
Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Diagnoza polega na monitorowaniu czujnika niskiego ciśnienia paliwa.

Warunki monitorowania

nieprawidłowego działania Błąd jest wykrywany, gdy napięcie czujnika niskiego ciśnienia nie zmieniło się o co najmniej 0 V.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Warunek wstępny napięcia

- Napięcie pojazdu od 9 V do 16 V

Warunek temperatury

- Brak

Warunek czasowy

-2 s / + 4 s po uruchomieniu silnika

Inne warunki wstępne

- Silnik włączony

Status

zacisku - Zacisk 15

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Usterka jest wprowadzana natychmiast.

Plan serwisowy

- Sprawdzić sygnał czujnika niskiego ciśnienia

- Sprawdzić wiązkę przewodów między DME a czujnikiem niskiego ciśnienia

- Wymienić czujnik ciśnienia paliwa

Wpływ na awarię

- Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

- Żaden

© 2020 - BMWFaultCodes




Wychodzi na to ,że jest to część nr. 6

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/


B6125

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/SK2HOJP

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/XS5Pcgs


Warto by było sprawdzić czy w ogóle dochodzi tam napięcie...

Zakres pomiarowy ok. 0,5 - 4,5 wolta odpowiada ciśnieniu paliwa od 0,1 MPa (1 bar) do 1,1 MPa (11 bar).

Może się okazać ,że masz ogólny problem z przewodami elektrycznymi.


Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: -2012/02

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/DjZtOacG

Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: 2012/03 +

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/HTCTwZns

 

Mi chodziło bardziej gdzie znajdę ten czujnik pod maską. Czujnik wg schematu ma numer 7 i jest niby gdzieś niżej listwy, więc chyba bez demontażu kolektora się nie obejdzie. Dodam, że nie mam kontrolki CHECK na desce. Błąd widnieje tylko w ISTA.

b72b536e244610f0med.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego za bardzo nie rozumiem Ciebie.

Oznaczenie numerów części....???...pozycja nr. 7 jest nieaktualna. Czujnik jest pod nr. 6.

Zobacz sobie opis części pod graficznym obrazkiem.

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/.


Napisz czego nie rozumiesz?

Wszystko masz przedstawione jak na dłoni.

Chyba ,że chodzi ci o całkiem inny czujnik?



13 53 594 Wymiana czujnika niskiego ciśnienia paliwa (N53)

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/repair-manuals/13-fuel-preparation-control/13-51-injection-pump-control-section-mixture-control-unit/Cr4AowPa

Opublikowano
ja mam troche podobny problem w tym samym silniku,tylko ze komputer mi pokazuje blad wtrysku na 2cylindrze, a ten blad sam gasnie czy musisz zgasic i odpalic auto?
Opublikowano
Kolego za bardzo nie rozumiem Ciebie.

Oznaczenie numerów części....???...pozycja nr. 7 jest nieaktualna. Czujnik jest pod nr. 6.

Zobacz sobie opis części pod graficznym obrazkiem.

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/.


Napisz czego nie rozumiesz?

Wszystko masz przedstawione jak na dłoni.

Chyba ,że chodzi ci o całkiem inny czujnik?



13 53 594 Wymiana czujnika niskiego ciśnienia paliwa (N53)

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/repair-manuals/13-fuel-preparation-control/13-51-injection-pump-control-section-mixture-control-unit/Cr4AowPa

 

Chodzi mi co trzeba zdemontować by dostać się do tego czujnika :wink:

b72b536e244610f0med.jpg
Opublikowano
ja mam troche podobny problem w tym samym silniku,tylko ze komputer mi pokazuje blad wtrysku na 2cylindrze, a ten blad sam gasnie czy musisz zgasic i odpalic auto?

 

Błąd występuje tylko w ISTA (nie mam kontrolki check) Jak go wykasuje to znika do ponownego odpalenia auta. Jak auto jest rozgrzane i wykasuje błąd to potem się nie pojawia aż do momentu gdy silnik znów będzie długo stał / zimny

b72b536e244610f0med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.